Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648260 Hallo, ik heb gta san andreas voor de pc gekocht, zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik andere auto's in het spel doe . mvg cvittali.
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648268 Kijk even in dit of dit topic. In die 2 topics staat het wel uitgelegd, in het 1e topic kun je een auto installeren met behulp van San Andreas Mod Installer (SAMI) en bij het 2e topic kun je een auto installeren met IMG-Tool. Als je nog meer vragen hebt hoor ik ze graag
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648271 Niet heel moeilijk hoor. Eclipse heeft ooit nog eens een tutorial gemaakt. Die je hier kan vinden. Het lijkt in het begin mischien wat moeilijk, panikeer niet, neem rustig de tijd om alles door te nemen. Als het dan echt nog niet lukt, willen we je graag helpen. Edit: Zozo Melle, me stiekem voorkruipen he? Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 6 april 200718 jaren door DaBeast
Hallo, ik heb gta san andreas voor de pc gekocht, zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik andere auto's in het spel doe . mvg cvittali.