Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648625 sorry foutje van mij ik poste een nieuw onderwerp in plaats van een reactie Bewerkt: 7 april 200718 jaren door eindelijkdeman
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648627 Ehm.. kan t duidelijker? hier snappen we natuurlijk niks van..
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648629 Je pakt die parachute van een man af, wanneer je hem afgepakt hebt loop je naar het achterste stuk van het vliegtuig. Daarna selecteer je een ander wapen, je moet een soort pakketje selecteren, dit doe je gewoon door met je scrollknop door je wapens te gaan, totdat je een soort tas krijgt. Die tas gooi je achter in het vliegtuig, dus gewoon ergens op de grond. Daarna loop je weer helemaal terug en spring je uit het vliegtuig. Daarna is de missie afgelopen, je gaat nu een heel stuk afdalen met je parachute, als je denkt dat het tijd is om je parachute te openen druk je op linkermuisknop. Nu moet je alleen nog landen wat je vast zelf wel lukt Hopenlijk snap je het! Succes ermee!
sorry foutje van mij ik poste een nieuw onderwerp in plaats van een reactie
Bewerkt: door eindelijkdeman