Jump to content
Geplaatst:
comment_649059

yo,wie wil wat voor een systeem er is om kleren te krijgen,door missies gelijk VC,LCS,VCS of het dat je ze in kledingswinkels kunt kopen gelijk SA,en wat voor kleren zou je het liefst hebben dat in het spel is mafia of gangsta zeg je mening

ik ben voor het 2de gelijk SA door kon je je goesting kopen,ikzou het liefst mafia en punk kleren erin willen ebben gelijk een leather jacket zou me zalig lijken

Featured Replies

Geplaatst:
comment_653119

Gewoon G-Star broek :dans: en een mooie Trui met capoecion (ofzoiets) :puh:

@Michaelfivez: En een zonnebril voor 500 ofzoiets, lekker realistich :puh:

Bewerkt: door Agent Kellerman

Geplaatst:
comment_653173

Ik zou gewoon alle soorten kleding erin willen hebben in alle verschillende kleuren.( behalve fel roze, want dat kan natuurlijk nie als Crimineel, of je moet toevallig Gerard Joling heten )

Dan kan je zelf bepalen of je voor hip hop kiest, of in italiaanse maatpakken loopt, of dat je Rock kleding aantrekt of wat dan ook.Als je maar een beetje je eigen stijl kunt aantrekken. natuurlijk is Niko Bellic een eigen persoon, maar zelf een twist eraan geven zou cool zijn. in San Andreas had je alleen maar Hip Hop stijl kleding.

En ook veel haarstijlen ( meer dan in San Andreas ) dat zou wel cool zijn.

Geplaatst:
comment_653990

De kleding stijl zal wel aangepast worden aan de stijl van de stad zelf. Dus ik denk niet dat dit nuttig is hier over te discuseren.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.