Geplaatst: 7 april 200718 jaren comment_649232 Ik vroeg me af hoeveel mensen all gold bij the Driving school hadden. Reageer! Ikzelf vond de driving school de moeilijkste van de 4 scholen om all gold te halen maar het is toch gelukt P.S. ik weet niet of deze topic al bestaat maar ik vind die zoekfunctie vaag... >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...gebruik in het vervolg a.u.b. de Bewerk-knop<<<
Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653774 Ik had eerst bij de auto school alles goud, maar had geen zin meer dus was vergeten te saven En ben nou overnieuw begonnen en nog niet toe aan de scholen
Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653842 Eerst 3 Goud rest zilver! Toen deed ik over en toen alles Goud
Geplaatst: 12 april 200718 jaren Auteur comment_653868 bedoel je dat je zo achteruit moet gaan?ik vond die ene het moeilijkste waarbij je precies goed tussen 2 banshees moet parkeren. Dat kostte me wel ff wat tijd! die vind ik nog steeds moeilijk hoe doe je die nu eigenlijk ? verder heb ik alles Je moet gwoon oefenen met je taxi en uitvogelen bij welk pionnetje je moet draaien. Als je het draaien onder de knie hebt kan je je concentreren op het goed parkeren. en dan krijg je de Hotknife! (trouwens als het echt niet lukt en je wilt wel die Hotknife , ik heb 'm ook eens gezien bij Viligante Mission ) Sorry foutje ik dacht dat je dat Taxi level bedoelt Ik probeerde gwoon HEEEEEL vaak en na de eindeloze irritatie van steeds 97% goed lukt 't om een gegeven moment toch. nog een Tip trouwens een beetje van de zijkant erheen rijden en als het bijna lukt de hele tijd precies hetzelfde doen tot het lukt Bewerkt: 12 april 200718 jaren door Jow Tommy Verceti
Ik vroeg me af hoeveel mensen all gold bij the Driving school hadden. Reageer!
Ikzelf vond de driving school de moeilijkste van de 4 scholen om all gold te halen maar het is toch gelukt
P.S. ik weet niet of deze topic al bestaat maar ik vind die zoekfunctie vaag...
>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...gebruik in het vervolg a.u.b. de Bewerk-knop<<<