Sinds een half jaar heb ik een laptop, maar eigenlijk nooit gebruikt omdat ik de kabel kwijt was. Gisteren ben ik een kabel gaan kopen en vandaag heb ik dus alles op mijn laptop gedaan. Maar toen gebeurde het, ik wilde een update van Windows Media Player installeren en mijn hele laptop sloeg vast. Even later kwam hij weer tot leven, toen zei hij dat ik WMP niet kon gebruiken tot ik opnieuw had aangemeld omdat er iets fout was gegaan met de installatie. Dus ik start hem vol goede moed op, en heel de laptop sloeg vast, niets meer mee te beginnen. Even later kreeg ik hem met moeite uit en ik gooide hem in mijn tas om mee te nemen. Toen ik hem daarna weer op wilde starten kreeg ik zwart beeld, de knopjes waren blauw dus hij stond wel aan, maar ik kon er niets mee. Uitgezet, even gewacht, en weer aangezet. Hij pakte hem wel, maar sloeg na minder als een minuut weer vast. En dat een paar keer. Op een gegeven moment kon ik dan wel GTA SA spelen, en werkte alles weer normaal. Maar nadat ik weer thuis kwam en ik hem weer op wilde starten, reageerde hij nergens meer op! De blauwe lampjes gingen niet aan, zelfs niet als ik de laptop aan de snoer legde (dus zeg nou niet dat de batterij leeg was ofzo ), maar het lampje dat de batterij aangesloten was stond wél aan. Een paar gedrukt, geen reactie. Toen kreeg ik wel reactie, want de groene knopjes op het toetsenbord (bijv capslock) gingen ineens wel aan. De blauwe knopjes dat hij aan was waren nog wel uit, en het beeldscherm was zwart.
Ik kreeg wel een paar keer een foutmelding toen ik hem nog wel kon opstarten, dat "user32.dll" verplaatst was omdat die ruimte nodig was voor een ander bestand. Weet niet precies meer, maar zo ongeveer was het dat wel.
Sinds een half jaar heb ik een laptop, maar eigenlijk nooit gebruikt omdat ik de kabel kwijt was. Gisteren ben ik een kabel gaan kopen en vandaag heb ik dus alles op mijn laptop gedaan. Maar toen gebeurde het, ik wilde een update van Windows Media Player installeren en mijn hele laptop sloeg vast. Even later kwam hij weer tot leven, toen zei hij dat ik WMP niet kon gebruiken tot ik opnieuw had aangemeld omdat er iets fout was gegaan met de installatie. Dus ik start hem vol goede moed op, en heel de laptop sloeg vast, niets meer mee te beginnen. Even later kreeg ik hem met moeite uit en ik gooide hem in mijn tas om mee te nemen. Toen ik hem daarna weer op wilde starten kreeg ik zwart beeld, de knopjes waren blauw dus hij stond wel aan, maar ik kon er niets mee. Uitgezet, even gewacht, en weer aangezet. Hij pakte hem wel, maar sloeg na minder als een minuut weer vast. En dat een paar keer. Op een gegeven moment kon ik dan wel GTA SA spelen, en werkte alles weer normaal. Maar nadat ik weer thuis kwam en ik hem weer op wilde starten, reageerde hij nergens meer op! De blauwe lampjes gingen niet aan, zelfs niet als ik de laptop aan de snoer legde (dus zeg nou niet dat de batterij leeg was ofzo
), maar het lampje dat de batterij aangesloten was stond wél aan. Een paar gedrukt, geen reactie. Toen kreeg ik wel reactie, want de groene knopjes op het toetsenbord (bijv capslock) gingen ineens wel aan. De blauwe knopjes dat hij aan was waren nog wel uit, en het beeldscherm was zwart.
Ik kreeg wel een paar keer een foutmelding toen ik hem nog wel kon opstarten, dat "user32.dll" verplaatst was omdat die ruimte nodig was voor een ander bestand. Weet niet precies meer, maar zo ongeveer was het dat wel.
Weet iemand een oplossing?