Geplaatst: 30 november 200420 jaren comment_56047 Ik kan niet op mta ik kan wel maar dan zie ik geen andere poppetjes ik zie niemand anders in de wereld hoe ik ook spawn dus geen tegenstanders ik zie wel een roze pijltje die heb ik gevolgd en ik kwam uit in een soort snackbar of zo en daar was zon roze circel. Daar moest ik in staan maar toen kreeg ik alleen maar button configuration je weet wel hoe je moet lopen enz...... Er was ook een geel driehoekje en die leidde naar een hoog gebouw ik kon er achterlangs in en toen moest ik steeds met de trap naar boven bovenaan zag k heel veel deuren die ik niet open kan krijgen en verder niks Er was trouwens ook zo'n N teken weet je wel maar volgens mij is dat nkiet belangrijk PLZ HELP ME :o
Geplaatst: 5 december 200420 jaren Auteur comment_58466 Nee toch niet gelukt ik weet niet wat ik allemaal weg moet halen mar ik heb jullie hulp nog steeds nodig over dat eerste probleem
Geplaatst: 6 december 200420 jaren comment_59223 eej, je moet al je ouwere MTA versies verwijderen (unistallen ofzo ) en dan installeer je de nieuwe versie en klaar. als je die fout melding krijgt van mta.dll gwoon ff op nieuw installeren suc6 en niet weer dubbelposten gwoon ff editen mzzls Bewerkt: 6 december 200420 jaren door GtA_BaDmAn
Geplaatst: 7 december 200420 jaren Auteur comment_59616 Nope weer niet jammer he ik heb zoeken gedaan en zoveel mogelijk weggehaald maar nee. Thanx though. blijf je er toch bij tot verbeteringen?
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60110 jaja sgoed, mmm..... stuur mij ff prive berichie en pass je je MSN dan proberen we et daar fftjes verder. ja? naja lterz
Geplaatst: 9 december 200420 jaren Auteur comment_60438 Thanx for your support :rolleyes: Bewerkt: 9 december 200420 jaren door D-stroy-All
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren comment_85021 De nieuwste versie van MTA kan je hier downloaden: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=191Je kan het beste eerst de oude verwijderen. Los je zo niet het probleem op dan horen we het wel weer en dan kijken we wel naar een andere oplossing. Het kan ook aan je GTA Vice City liggen...Gewoon MTA en GTA VC opnieuw installen...dan hoort hij het te doen(BTW had het zelfde probleem) Doet het super, bijna nooit crash, altijd mensen als ze in de server zijn:D Greetz
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren comment_85299 eej, kijk eerst even datum in vervolg. dit is al een maand geleden, waarschijnlijk zal het probleem al opgelost zijn. want anders had hij wel weer gepost. dus als het moet/kan een -SLOTJE- graag
ik kan wel maar dan zie ik geen andere poppetjes ik zie niemand anders in de wereld hoe ik ook spawn
dus geen tegenstanders
ik zie wel een roze pijltje die heb ik gevolgd en ik kwam uit in een soort snackbar of zo en daar was zon roze circel.
Daar moest ik in staan maar toen kreeg ik alleen maar button configuration je weet wel hoe je moet lopen enz......
Er was ook een geel driehoekje en die leidde naar een hoog gebouw
ik kon er achterlangs in en toen moest ik steeds met de trap naar boven
bovenaan zag k heel veel deuren die ik niet open kan krijgen en verder niks
Er was trouwens ook zo'n N teken weet je wel maar volgens mij is dat nkiet belangrijk
PLZ HELP ME
:o