Jump to content
Geplaatst:
comment_650546

post-7284-1176113347.png

Banner gemaakt door Floris

Het stemmen voor de eerste ronde van vijfde editie van de San Andreas Photo Contest kan beginnen. De deelnemers en hun foto's vind je in het hoofdtopic, om precies te zijn hier: *KLIK*. Bekijk de foto's allemaal even rustig en maak voor jezelf een top-5. Plaats deze in dit topic met behulp van onderstaand lijstje.

1.
2.
3.
4.
5.

Achter elk cijfer zet je de naam van de fotograaf die naar jouw mening de beste foto heeft gemaakt. Let ook op het thema van deze ronde en het bijbehorende onderschrift en maak met behulp van deze punten je keuze. Stemmen kan tot en met 15 april waarna de punten geteld zullen worden. Dan zal ook de puntenverdeling van de vakjury bekend worden gemaakt en is de uitslag van de eerste ronde bekend.

Hoe het daarna verdergaat zullen jullie nog wel merken, laten we eerst maar eens beginnen met stemmen.

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 6.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_651368

Stuk voor stuk prachtige foto's!

Na lang zoeken uiteindelijk een top 5 gevonden:

1. Donald F. Duck

2. Ikkes

3. White Gold

4. hooligun

5. Bassiej™

Geplaatst:
comment_651528

Ik vind dat er deze keer weer mooie kiekjes tussen zitten. Sommigen steken hoog boven de rest uit, anderen misschien wat minder. Bij sommige plaatjes deed ik moeite om m'n lachen in te houden, deze waren erg humoristisch. Ik heb natuurlijk ook een Top 5, anders zou ik niet posten...

1. BassiejTM

Ja de eerste de beste :puh:. Nee, ik vind het een mooie foto omdat hij op een goede plek genomen is en hij ook een zeer mooi effect heeft.

2. Froodooo

Tsja, die lichteffecten en die watervallen, dat zijn de mooie dingen van jouw foto. Je hebt hem op een hoge plek genomen, wat ook altijd een leuk effect geeft.

3. Donald F. Duck

Eigenlijk een beetje dezelfde reden als die van BassiejTM maar ik vind deze nogal kaal. Hij is namelijk op een open plek genomen wat ik persoonlijk niet helemaal mooi vind.

4. Ikkes

Tsja, dat is dus humor! Dit plaatje is best wel grappig naar mijn zins. Daarom verdient hij een 4e plek!

5. Typhoon

Dit is natuurlijk één van de mooiste plekken van San Andreas. Je hebt hem op een mooie lage plek genomen waardoor de Gant Bridge nog groter lijkt. Jammer genoeg was er weinig licht maar toch een 5e plek!

Ik heb ook een redenatie erbij gegeven waarom hij/zij een mooie foto heeft genomen. Over het algemeen zijn er mooie foto's geschoten en ik vind dat een complimentje waard! :klap:

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
  • Auteur
comment_655118

De stemronde loopt nog tot en met morgen, dus mocht je nog niet gestemd hebben, doe dat dan nog even snel. Zoveel moeite kost het niet om even de foto's te bekijken en een ranglijst te maken, dus laat je daar vooral niet door afschrikken. Bovendien is het zowel voor de organisatie als voor de deelnemers leuk als er flink veel gestemd wordt. Aan de mensen die al gestemd hebben: Hartelijk dank voor het geven van het goede voorbeeld

Geplaatst:
comment_655131

Nou ´k zal ook wel ff stemmen dan 0_0

1. BassieJ

2. Froodooo

3. Ikkes

4. White Gold

5. Dond F Duck

Dat waren dan mijn stemmen, doe er iets nuttigs mee he :clown:

Geplaatst:
comment_655869

Hierbij mijn stemmen, er zitten echt een paar verschrikkelijk mooie foto's bij zeg! Moge de beste winnen! :)

1. Ikkes
  2. Bassiej™
  3. White Gold
  4. Donald F. Duck
  5. Froodooo

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_667005

Het heeft eventjes geduurd, maar de stemming voor de tweede ronde van de contest kan bij deze van start gaan. Dit heeft enkele dagen op zich laten wachten omdat ik nog maar bijster weinig inzendingen had gekregen. Daar is helaas geen verandering in gekomen, dus we moeten het doen met 7 deelnemers. Hun foto's vind je hier: *KLIK*. Kies de mooiste 5 uit en plaats je top-5 hier in dit topic. Stem op de mooiste foto's door middel van dit lijstje:

1.
2.
3.
4.
5.

Achter elk nummer zet je de naam van de deelnemer die volgens jou die positie verdient. Stemmen kan tot en met 6 mei waarna de punten geteld zullen worden. Dan zal ook de puntenverdeling van de vakjury bekend worden gemaakt en is de uitslag van de tweede ronde bekend. Ga jullie gang!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.