Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_650718 Hoi, ik kan een bestand niet verwijderen. Ik heb het gewoon verwijderd, met speciale programma's e.d. Lukt niet. Maar door dat programma denk ik dat het bestand ''locked'' is. Dus hoe kan ik het bestand weer bewerkbaar maken zodat ik het ook verwijderen kan?
Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_650726 Probeer het eens in Safe mode te verwijderen, je gaat zo naar safe mode: Windows XP:1 - Sluit alle programma's af en klik dan op 'start' en daarna op 'uitvoeren'. 2 - Type in de balk het woord 'msconfig' (zonder de ' tekens) en druk dan op 'enter'. 3 - Klik in het scherm wat verschijnt op het tabblad 'boot.ini' en zet dan een vinkje bij de regel '/safeboot'. 4 - Klik dan op 'ok' en start de pc opnieuw op als dat gevraagd wordt. 5 - De pc zal dan opstarten in de veilige modus, maar je moet er rekening mee houden dat dit enkele minuten kan duren. Dan kiezen in menu voor veilige opstart zonder netwerk, en nu zou het moeten lukken.
Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_650793 Locked? Unlock it! Met Unlocker! Werk goed bij mij. Rechtsklik op het bestandje en klik op Unlock. Succes! Mvg, Flitskikker @Die-Hard: In de veilige modus opstarten kan ook zo: Zet de computer aan. Blijf op F8 tappen totdat je het opstartmenu krijgt. Kies Veilige Modus met/zonder netwerkondersteuning. Bewerkt: 9 april 200718 jaren door Flitskikker
Hoi,
ik kan een bestand niet verwijderen. Ik heb het gewoon verwijderd, met speciale programma's e.d. Lukt niet.
Maar door dat programma denk ik dat het bestand ''locked'' is. Dus hoe kan ik het bestand weer bewerkbaar maken zodat ik het ook verwijderen kan?