Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_650746 hey all ik heb een fototoestel nodig om alle foto's in San fiero te kunnen maken, maar waar kan ik zon toestel vinden? alvast bedankt,
Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_650749 hey allik heb een fototoestel nodig om alle foto's in San fiero te kunnen maken, maar waar kan ik zon toestel vinden? alvast bedankt, Ik weet toevallig waar één zich bevindt, namelijk vlak voor het vliegveld van San Fierro. Hij zweeft gewoon in de lucht. Hier een kaartje: Overigens is dit slechts één van de vele vindplekken. Rondom San Andreas vind je erg veel vindplaatsen, hier, op die pagina, vind je alle bekende vindplaatsen. Bewerkt: 9 april 200718 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_650752 Een fototoestel die ik vaak pak is die tegenover de garage, in het treinstation. Als je binnenkomt gelijk naar rechts en dan helemaal doorlopen. Als je met je gezicht naar die kant staat, ligt de camera helemaal rechts in de hoek. Deze is dus snel te pakken, want erg dicht bij een plaats waar je kunt saven, wat natuurlijk erg handig is.
Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_650753 Er ligt ook een in de jonson house,De "BigPointy Building in SF",The Zelfmoord fotograaf(zoek WIKI),en nog ergens anders
Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_650923 Er ligt ook een in de jonson house,De "BigPointy Building in SF",The Zelfmoord fotograaf(zoek WIKI),en nog ergens anders In jonson house cind je hem, boven aan de trap in de slaapkamer, in de hoek (daar vind je overigens ook de spuitbus). Als je hem niet kunt oprapen druk dan op tab
Geplaatst: 29 april 200718 jaren comment_665190 In the Johnsen house is er eentje, ook als je later in san fierro foto ops moet doen is daar een camera, bijv. bij the city hall, ook krijg je een camera bij de missie photo oppertunity. Hopelijk vind je een camera, suc6 >>> Door Bling: Wederom vertel je informatie wat al eerder in het topic verteld is. Let hier even op, aub. <<<
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren comment_671177 dat is makkelijk gewoon in je eerste woning die je krijgt 2de verdieping bij je bed (daar ligt ook grafitie) >>> Door NandroDavids: Dit is al 3 x vertelt...lees de posts boven je even voordat je besluit om te posten<<<
Geplaatst: 6 mei 200718 jaren comment_671789 Ik hat ook eerst een foto camera nodig maar nu weet ik ze te vinden
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677606 Is het niet zo dat als er zo'n photo opp. is dat er dan een camera ligt? Denk ik dan :$ Bij die zombotech is er ook 1 en ook bij de Burger Shot vlakbij die rijschool.
Geplaatst: 13 mei 200718 jaren comment_677608 Is het niet zo dat als er zo'n photo opp. is dat er dan een camera ligt? Denk ik dan :$ Bij die zombotech is er ook 1 en ook bij de Burger Shot vlakbij die rijschool. Er licht er bij velen één in de beurt ja...
hey all
ik heb een fototoestel nodig om alle foto's in San fiero te kunnen maken, maar waar kan ik zon toestel vinden?
alvast bedankt,