Jump to content

Lazlow inderdaad terug in Grand Theft Auto 4!?

Geplaatst:
comment_651184

Lazlow komt waarschijnlijk opnieuw voor in Grand Theft Auto IV!

Bijna iedereen kent IMDB wel, op deze site staan letterlijk álle artiesten ter wereld, films, crewmembers, en is dan ook de grootste online movie databank ter wereld.

Ook staan hierop videogames, met hierin alle personen die een stem hebben ingesproken voor de game.

Wanneer je GTA IV opzoekt, zul je zien dat onder "Voice Actors", de naam Lazlow weer staat!

Ook staan er de namen:

Carl Jhonson, - Zou CJ terugkeren of een gastrol krijgen in de game?!

Dexx als Lead

en Illspirit als Heavy.

Deze laatste 2 zijn nieuw, en zijn vrij onbekend.

Ook is het nog niet zeker dat CJ, Lead, en Heavy in de game voorkomen, aangezien er achter staat: "rumored" wat betekent dat dit alleen geruchten zijn.

Achter Lazlow staat echter niets, en dat betekent dus dat hij waarschijnlijk in de game terugkeert.

Geen waterdicht bewijs, maar in ieder geval een stap in de goede richting!

Kijk hier op IMDB:

http://www.imdb.com/title/tt0802999/fullcredits#cast

Featured Replies

Geplaatst:
comment_652121

CJ in GTA IV.

Nee ik denk niet dat dat staat te gebeuren.Lijkt me ook onwerkelijk overigens omdat ze een nieuwe set wilden maken en niets (op audio en reclame na) van de vorige reeks wilden meenemen.

Geplaatst:
comment_652165
haha ik poste dit 2 maanden geleden al :bonk:

O ja, kan niet omdat het toen nog niet bekend was en 2, waar postte je het dan??

o ja, kijk jij hier maar even pikkie http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry601160

hier wees ik iedereen al op info van het IMDb. dus niet zeggen dat het niet zo is.

Geplaatst:
comment_652740

Lazlom heeft bijna in alle GTA's gespeeld en

ik denk dat we hem in deze en de volgende GTA nog wel gaan horen

En over CJ lijkt me wel vet en ik denk dat we hem wel terugzien in GTA4

Bewerkt: door Gta Smurf

Geplaatst:
comment_652998

er staat ook bij dat het een gerucht is.

maar dan alsnog, ze verzinnen heus wel wat om de verhaallijn zó te maken dat CJ een reden had om terug te gaan. 2007 is immers wel 15 jaar na 1992. das een lange tijd waarin alles kan gebeuren.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.