Jump to content
Geplaatst:
comment_651387

Bloedserieus heeft samen met LSD en Nino enzo een diss gemaakt hij heet Raakvlak:

. Vind ik echt dom dat ze nu beef hebben, Kempi maakt ze gewoon groot en hun gaan hem afzeiken. Volgens mij is het omdat ie een 'nieuwe' click heeft...Du gramma boyz. Nu is Bloedserieus jaloers ofwat? Sukkeltjes...

Edit: Loupy, Manny en Pablo staan nog achter Kempi(Gramma boyz), Beer, Twins, Cocoras en Naldje blijven bloedserieus. En Bloedserieus(de nieuwe zeg maar dan) dissen Kempi terwijl ie in de cel zit.

Bewerkt: door robertpsv

Featured Replies

Geplaatst:
comment_657726

Kempi en de kerels van Bloedserieus wonen in dezelfde straat.. En Kempi zelf is helemaal niet zo gevaarlijk ofzo zoals veel mensen denken, net als Bloedserieus.. Ze hebben reputatie en zijn straat, niet zoals wat vele denken dat ze zomaar mensen inelkaar slaan en weetikveel allemaal. :bonk: De mensen van Bloedserieus hebben Kempi alles geleerd over straat enzo.. Maar ik weet zeker dat ze elkaar niks aandoen ofzo.

Bewerkt: door DaddyPimp

Geplaatst:
  • Auteur
comment_657770

Zou je kunnen denken, snap ik ook. Ze doen zelf niks tegen elkaar, maar zij hebben ook allemaal vriendjes, die zich met de beef gaan bemoeien. Het kan goed zijn dat het nog flink rellen wordt hier...Kempi is ook wel lomp, maar niet zo super lomp meer als vroeger. Nu is ie bekender, dus flikt ie minder.

Bewerkt: door robertpsv

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_688720

Kempii is opzich goed , doordat Klemma(broertje van kempii) tijdelijk weg was naar een opvang ..

kwam kempii toch weer met Bloedserieus allemaal voor zijn broertje , ik ken kempii (RL) overal schijt aan , maar toch weet hij hoe het hoort ,allhoewel hij dit niet laat merken .. altijd Blowen , hosselen , Dealen etc, vandaar ook dat de klick eraan begint om er bij te horen bij bv de edison voor clips Etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.