Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651492 hallo, ik heb een server gemaamkt in sa-mp alleen nu moet ik nog een leuk script hebben waar ik huizen en zo in kan hebben zou iemand mij kunnen helpen of heeft iemand nog een mooi script liggen zou die gene dan het script naar xxx een mail willen sturen alvast bedankt >>> Door Dutchy3010: Emailadressen zijn niet toegestaan op het forum, bij deze verwijderd. <<< Bewerkt: 12 april 200718 jaren door Dutchy3010
Geplaatst: 3 oktober 200717 jaren comment_789428 Als je dat zo graag wil dan zou ik maar gewoon voor The Godfather gaan alleen je kan er zelf niks aan aanpassen!
Geplaatst: 3 oktober 200717 jaren comment_789458 Wat wil je voor script dan DM ? Kijk volgende keer ff naar de datum van het bericht: 10 april 2007 Ik denk dat hij inmiddels wel een script heeft gevonden hoor
Geplaatst: 3 oktober 200717 jaren Auteur comment_789536 jha srry k ben nog nieuw hier dus k weet nie hoe ik hem moest verwijderen maar k ben helemaal over nieuw begonnen en ga dus zelf een script helemaal uit werken
hallo,
ik heb een server gemaamkt in sa-mp alleen nu moet ik nog een leuk script hebben
waar ik huizen en zo in kan hebben zou iemand mij kunnen helpen of heeft iemand nog
een mooi script liggen zou die gene dan het script naar xxx een mail willen sturen
alvast bedankt
>>> Door Dutchy3010: Emailadressen zijn niet toegestaan op het forum, bij deze verwijderd.
<<<
Bewerkt: door Dutchy3010