Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651629 een vriending van een member op het gta forum heeft de game informer van mei. ze heeft als bewijs al wat fotos gemaakt: ze zou om 2pm afgewerkt zijn (8 uur vnvd) en daarna naar die member gaan. hij zou deze meteen inscannen en op het web zetten! NOG 4 UURTJES!!!! >>> Door GTA-Sheep: Meegeleverde screens in deze post en die van een paar berichten verder weggehaald<<<
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651657 Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen.....
Geplaatst: 10 april 200718 jaren Auteur comment_651659 Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen..... sorry hiervoor, dat wist ik niet. ik was te enthousiast :$
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651660 Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen..... Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Bewerkt: 10 april 200718 jaren door wtc
Geplaatst: 10 april 200718 jaren Auteur comment_651662 Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen..... Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Ik ben er wel zeker van. er was trouwens ook nog iemand anders op het forum daar die zei dat het al te koop was. er zijn denk ik wel meer mensen die het blad vandaag of morgen binnen krijgen. er komen dan velen scans op het internet. ik ga er van uit dat ik vanavond mijn eerste info krijg.
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651663 Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit. Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen.
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651665 das wel balen maarja GEDULT IS EEN SCHONE ZAAK Bewerkt: 10 april 200718 jaren door joor593
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651666 Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit. Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen. Nog niet vanavond
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651671 Het probleem is dat het blad schaars of helemaal niet te verkrijgen is in Nederland, en aangezien je niet voor een blad even naar Engeland gaat lijkt het mij wat sterk. Maar dat mag natuurlijk niet baten, want ik ga de preview samenvatten en posten in het GTA IV News topic, dus mochten mensen het niet kunnen lezen dan kunnen ze altijd de hoofdpost lezen van het GTA IV News topic. Verder is het wel opmerkelijk dat het nu al uit is, maar er kan van alles gebeuren in de distributie van zo'n blad. Het kan bij de drukker gestolen zijn, of het wordt gewoon zo vroeg uitgegeven. Kortom, het zit niet helemaal pluis, maar het gaat ons om de informatie!
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651674 Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit. Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen. Nog niet vanavond liggen die tijdschriften dan in de winkel zo ja ga ik snel naar de winkels Greetz Yorko Bewerkt: 10 april 200718 jaren door joor593
Geplaatst: 10 april 200718 jaren Auteur comment_651676 Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit. Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen. Nog niet vanavond liggen die tijdschriften dan in de winkel zo ja ga ik snel naar de winkels Greetz Yorko naar mijn mening wordt dit blad niet in Nedeland verkocht. is dat wel het geval, dan ligt deze pas volgende maand in de winkel.
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651683 Volg de aftelling naar de realease hier: EDIT: URL Verwijderd. Leidt naar website met simpele teller en heel veel reclame. Indien je wat wil zien kan je het blad gewoon in de winkel kopen. Bewerkt: 10 april 200718 jaren door Joriz
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651685 waarom zijn de foto's hier afgehaald ??? Dat heb ik net uitgelegd: een magazine valt onder auteursrecht en je mag daar niet zomaar een foto van maken en hier posten. Dus om elke discussie met de makers van dit blad uit te weg te gaan heb ik beide screens even verwijderd.....
Geplaatst: 10 april 200718 jaren comment_651686 Volg de aftelling naar de realease hier: lol, ik ben eens benieuwd of het echt is
een vriending van een member op het gta forum heeft de game informer van mei.
ze heeft als bewijs al wat fotos gemaakt:
ze zou om 2pm afgewerkt zijn (8 uur vnvd) en daarna naar die member gaan.
hij zou deze meteen inscannen en op het web zetten!
NOG 4 UURTJES!!!!
>>> Door GTA-Sheep: Meegeleverde screens in deze post en die van een paar berichten verder weggehaald<<<