Geplaatst: 11 april 200718 jaren comment_652252 Hoe moet ik de Can Hack instaleren?Alvast bedankt! Past dit niet beter in het Modding Help-Fora? Maargoed, ik zal je vraag beantwoorden. Allereerst: start de Camhack op. Nu kies je de juiste instellingen en stel je de snelheidsmeter in (ik weet niet of die bij jouw versie zit) en start 'Vice City' op. Druk daar op * en je schakelt de Cam Hack in. Nu hoef je alleen nog maar op 'V' te drukken (standaardtoets) om de gewenste camera te krijgen.
Geplaatst: 11 april 200718 jaren Auteur comment_652302 Hoe moet ik de Can Hack instaleren?Alvast bedankt! Past dit niet beter in het Modding Help-Fora? Maargoed, ik zal je vraag beantwoorden. Allereerst: start de Camhack op. Nu kies je de juiste instellingen en stel je de snelheidsmeter in (ik weet niet of die bij jouw versie zit) en start 'Vice City' op. Druk daar op * en je schakelt de Cam Hack in. Nu hoef je alleen nog maar op 'V' te drukken (standaardtoets) om de gewenste camera te krijgen. Bedankt, Velaro! Maar in de readme stond toch dat je een no/cd crack moest downloaden?
Geplaatst: 11 april 200718 jaren comment_652320 Hoe moet ik de Can Hack instaleren?Alvast bedankt! Past dit niet beter in het Modding Help-Fora? Maargoed, ik zal je vraag beantwoorden. Allereerst: start de Camhack op. Nu kies je de juiste instellingen en stel je de snelheidsmeter in (ik weet niet of die bij jouw versie zit) en start 'Vice City' op. Druk daar op * en je schakelt de Cam Hack in. Nu hoef je alleen nog maar op 'V' te drukken (standaardtoets) om de gewenste camera te krijgen. Bedankt, Velaro! Maar in de readme stond toch dat je een no/cd crack moest downloaden? Hier weet ik niks van. De Cam Hack werkt bij mij gewoon zonder een no cd-crack hoor. Moest je per sé een no cd-crack nodig hebben stuur je me maar een PB en geef ik je er één.
Geplaatst: 11 april 200718 jaren Auteur comment_652745 Ik snap er geen bal van! - Waar moet ik de Speedometer aan vinken? - Moet de Cam Hack ook in de folder staan?
Hoe moet ik de Can Hack instaleren?
Alvast bedankt!