Met behulp van enkele tutorials heb ik het volgende uit Photoshop gekregen. Het is niet veel soeps, naar mijn mening, maar het lijkt tenminste nog ergens op. Als jullie vooral tips willen geven, want ik heb liever een groot aantal goeie tips dan dat ik een paar cijfers krijg, waar ik uiteindelijk niks mee kan. Alvast bedankt!
Mislukt. ^^
Op wat puntjes na, een redelijk sig...
Redelijke effecten, de rechterkant is goed gelukt, de linkerkant niet...
Erg mooi, maar wie ben ik?
Erg simpel... Maar toch best mooi.
Een experiment met een tut aan mij zij. Erg standaard, maar toch redelijk gelukt.
Owja, ik heb mijn persoonlijke mening er nog even onder gezet, laat je er niet door afleiden.
Met behulp van enkele tutorials heb ik het volgende uit Photoshop gekregen. Het is niet veel soeps, naar mijn mening, maar het lijkt tenminste nog ergens op.
Als jullie vooral tips willen geven, want ik heb liever een groot aantal goeie tips dan dat ik een paar cijfers krijg, waar ik uiteindelijk niks mee kan. Alvast bedankt! 
Mislukt. ^^
Op wat puntjes na, een redelijk sig...
Redelijke effecten, de rechterkant is goed gelukt, de linkerkant niet...
Erg mooi, maar wie ben ik?
Erg simpel... Maar toch best mooi.
Een experiment met een tut aan mij zij. Erg standaard, maar toch redelijk gelukt.
Owja, ik heb mijn persoonlijke mening er nog even onder gezet, laat je er niet door afleiden.