Hey ik wil een gamemode uitproberen, en daarvoor heb ik dus een server nodig. Gewoon op m'n eigen PC gehost, geen ports open dus alleen op 't lokale netwerk hier thuis. Omdat ik de server zélf host en 'm zélf wil joinen, moet ik 'm met mijn interne IP toevoegen dacht ik. Dat heb ik gedaan (IP's mag je hier niet posten ), in de server.cfg heb ik een "1" gezet bij "Lanmode", 'm een naam gegeven en opgestart. Daarna toegevoegd in "Favorites" in Sa-Mp 0.1, en.... Hij ziet 'm niet.
Kan iemand mij helpen, hoe ik 'm wél zichtbaar krijg? Ligt het aan m'n server.cfg of aan die éne zelfgemaakte en misschien wel buggede gamemode die erin zit? Dat zal wel niet want als ik de "Las Venturas Landgrab" gamemode gebruik ziet-ie 'm ook niet..
Hey ik wil een gamemode uitproberen, en daarvoor heb ik dus een server nodig. Gewoon op m'n eigen PC gehost, geen ports open dus alleen op 't lokale netwerk hier thuis. Omdat ik de server zélf host en 'm zélf wil joinen, moet ik 'm met mijn interne IP toevoegen dacht ik. Dat heb ik gedaan (IP's mag je hier niet posten
), in de server.cfg heb ik een "1" gezet bij "Lanmode", 'm een naam gegeven en opgestart. Daarna toegevoegd in "Favorites" in Sa-Mp 0.1, en.... Hij ziet 'm niet.
Kan iemand mij helpen, hoe ik 'm wél zichtbaar krijg? Ligt het aan m'n server.cfg of aan die éne zelfgemaakte en misschien wel buggede gamemode die erin zit? Dat zal wel niet want als ik de "Las Venturas Landgrab" gamemode gebruik ziet-ie 'm ook niet..
??