Geplaatst: 1 december 200420 jaren comment_56358 was dat nou voor een vraag <_< zoek gewwon een tutorial denk je dat ze dat gewoon in 4 zinnetjes kunnen uitleggen <_<
Geplaatst: 1 december 200420 jaren Auteur comment_56361 was dat nou voor een vraag <_< zoek gewwon een tutorial denk je dat ze dat gewoon in 4 zinnetjes kunnen uitleggen <_< tut's zijn ook goed hoor ik heb niet gezegt dat ik de niet hoefde
Geplaatst: 1 december 200420 jaren comment_56750 Edmania, als je antwoord wilt op je vragen zul je ze toch echt op een fatsoenlijke manier moeten stellen, en ik neem aan dat je zelf al naar tutorials gezocht hebt voordat je hier om hulp vraagt....
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89240 ik heb een vraag over die zmodeler kan ik min eigen auto's tekenen op die zmodeler of niet? :unsure: alvast bedankt voor je antwoord
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89265 neen dat kan je niet , je moet ze maken je kan ze wel teken met lijnen maar ook met een vlak en met lijnen voor een vlak moet je doen create -->surfaces --> flat
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89280 huh ik wil graag een eigen auto tekening maken met zmodeler zou dat mogelijk? zo ja hoe dan? :blink: zo nee=> met welke programma dan wel?
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89285 ik snap je niet heel goed je kan er een auto mee maken ja maar niet met de losse hand tekenen je moet dat op verschillende werkwijzen doen als je even met de search zoekt (hebben ze me vandaag uitgelegd) dan vind je wel een topic met een tutorial erin
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89337 voor die zmodeler als nieuw blad maak en ik wil een eigen auto tekening maken op die zmodeler zou dat kunnen? :unsure:
Geplaatst: 30 januari 200520 jaren comment_89397 ja die kan dat. je moet alleen ff zoeken voor je z-modeler goed dorhebt ik zelf kan het nog niet . wel al een paar dingen maar echt niet veel.
Geplaatst: 30 januari 200520 jaren comment_89469 ik kan alleen wielen maken van buitenkant dus banden wel maar velgen kan ik niet hoe moet ik lange lijnen maken?? volgens me zie ik er geen om lange lijnen te maken erin
Geplaatst: 30 januari 200520 jaren comment_89544 Lijnen ?? Je weet toch wel dat je in Zmodeler 3-D moet tekenen ? Zoek een met google naar tutorials "GTA zmodeler car tutorial"
Geplaatst: 30 januari 200520 jaren comment_89814 ik wil model tekenen maar staat op dat ik vierkant, buizen kun tekenen maar een rechthok staat niet in dus kan ik niet mooi lange lijnen tekenen wel blokken naast elkaar <_<
Geplaatst: 31 januari 200520 jaren comment_89990 ik wil model tekenen maar staat op dat ik vierkant, buizen kun tekenen maar een rechthok staat niet in dus kan ik niet mooi lange lijnen tekenen wel blokken naast elkaar <_< idd, hier snap ik ook niets van...
Geplaatst: 1 februari 200520 jaren comment_90270 Als je nog niet heel erg bekend bent met Zmodeler, zou ik zeker niet gaan proberen, om zelf een hele nieuwe auto te maken. Hier komt namelijk ontzettend veel bij kijken. Niet alleen het tekenen, maar je moet ook allerlei dumy objecten aanmaken en alles moet de juiste naam hebben, en netjes in een hierachie geplaatst worden. Om te beginnen, zou ik gaan proberen om een bestaande auto een beetje aan te passen, en deze dan terug te krijgen in het spel. Als dat eenmaal lukt, kun je verder kijken wat er allemaal met zmodeler mogelijk is. Pas als je een heleboel auto's hebt aangepast zou ik aan een compleet nieuwe auto beginnen. Da's echt ontzettend ingewikkeld, en er zijn uberhaubt maar enkele mensen die dat kunnen.
hoe werkt het??