Jump to content
  • Reacties 45
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_56653
ooh dankje en weet je dan nog een buffalo te staan want altijd als ik denk dat ik hem hebt dan is het een sultan

De buffalo staat bij de hide-out van catalina.

Bewerkt: door Lennert

Geplaatst:
comment_57108
Weet iemand waar de mesa en de euros veel rijd of staat?

sorry voor dubbelpost, mijn excuses.

Mesa rijd veel bij Santa Maria beach in Los Santos

En euros bij de piramide in Lv , daar staat hij soms , bij mij stond hij er op zaterdag en op donderdag en vrijdag niet , weetniet of het aan de dag licht ofzo maar dat je het maar ff weet ;) hij staat er soms , meestal niet

Geplaatst:
comment_57395
Mesa rijd veel bij Santa Maria beach in Los Santos

En euros bij de piramide in Lv , daar staat hij soms , bij mij stond hij er op zaterdag en op donderdag en vrijdag niet , weetniet of het aan de dag licht ofzo maar dat je het maar ff weet ;) hij staat er soms , meestal niet

Ik heb de mesa gevonden maar ik vind de euros maar niet.

Ik ben heel veel keer bij die piramide gaan kijken maar heb de euros niet gevonden. Weet iemand nog een andere plaats?(korter bij SF of in SF)

Geplaatst:
comment_57410

Ik heb de euros gevonden, ergens onder een dakje.

Ik ben dus niet van plan om daar helemaal mee naar SF te rijden, is er ergens zo'n heli met een magneet?(of vind je deze alleen in een missie)

Geplaatst:
comment_57469
die is alleen bij de missie geloof ik

Heb de euros ondertussen al naar SF gebracht. De enigste auto die ik nog moet is de journey(ofzo iets) ik weet hoe hij eruit ziet maar weet niet waar hij staat. Weet iemand waar deze auto staat?

(staat op de mount chiliad maar als ik die daar af moet krijgen :blink: )

Geplaatst:
comment_57489

Heb de euros ondertussen al naar SF gebracht. De enigste auto die ik nog moet is de journey(ofzo iets) ik weet hoe hij eruit ziet maar weet niet waar hij staat. Weet iemand waar deze auto staat?

hoe weet ik welke atuo ik mot jatte

Geplaatst:
comment_57495

Gewoon goed rijden :puh:

hoe weet ik welke atuo ik mot jatte

Het is die grote camper :)

Maar waar moet ik dan auto's verzamelen ? Bij de garage van CJ ? :huh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.