Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653663 als ik op het verlaten vliegveld ben dan heb ik net een vliegmissie gedaan dan sluit ie maar zo af en geeft die een foutmelding (trouwens is ook zo bij andere scholen) kan iemand me helpen?
Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653705 Er kunnen 3 oorzaken zijn: -gemod (gescript, of gemod met een versie 2.0 San Andreas) -fout in de installatie -per ongeluk verwijderde bestanden De eerste lijkt me de meest waarschijnlijke oorzaak. In dat geval zul je moeten weten welk bestand je gemod hebt, en een backup zien te regelen.
Geplaatst: 20 april 200718 jaren comment_659484 Er kunnen 3 oorzaken zijn:-gemod (gescript, of gemod met een versie 2.0 San Andreas) -fout in de installatie -per ongeluk verwijderde bestanden De eerste lijkt me de meest waarschijnlijke oorzaak. In dat geval zul je moeten weten welk bestand je gemod hebt, en een backup zien te regelen. In principe geeft de PC het zelf aan wanneer je een cruceaal bestand verwijdert van het schijfje. Dus dat kan je ook even nagaan. Als je dat gedaan hebt is het eigelijk niet meer te redden dan een nieuw schijfje te kopen. Bewerkt: 21 april 200718 jaren door Grove-Member
Geplaatst: 23 april 200718 jaren comment_661429 Je kunt niet zomaar bestanden van de DVD verwijderen! Heb je mods geïnstalleerd dat iets veranderd aan het vliegveld? Of aan de scholen in het algemeen?
als ik op het verlaten vliegveld ben dan heb ik net een vliegmissie gedaan dan sluit ie maar zo af en geeft die een foutmelding (trouwens is ook zo bij andere scholen) kan iemand me helpen?