Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653786 Hallo Leden! Ik weet het , modden is leuk , modden vermaakt , maar als je dan wilt dat andere mensen het op een 'makkelijke manier' installeren is vaak moeilijk . Ik heb besloten om exclusief Installers te maken voor leden van die forum ,dus wil jij een installer? doe dan als volgt : 1) Stuur me een Persoonlijk Bericht (PB) . 2) Stuur in het bericht de bestanden die je in de installer wil hebben via : Rapidshare.com of Badongo.com . 3) Je wacht een dag of 2 , en je krijgt je installer ! NOTE : Je moet wel aangeven waar je elk bestand wil hebben .
Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653798 Je berichticoon geeft aan Vice City, maar is het daadwerkelijk alleen voor Vice City, of voor alle GTA's of programma's? NOTE : Je moet wel aangeven waar je elk bestand wil hebben En hoe moet het aangegeven? Stel: ik heb een mapmod, moet ik dan zeggen "vervang vegasN.ipl en vegasW.ipl in C:\Program Files\Rockstargames\Data\Maps" ? En disclaimers, copyrights, ReadMe's, ... moeten die ook allemaal meegeleverd? Edit: Dit zou beter in Overige Showroom staan. Bewerkt: 12 april 200718 jaren door Big Boss
Geplaatst: 16 april 200718 jaren Auteur comment_656610 Nee dat hoeft allemaal niet . Bijvoorbeeld je wilt : Airport.ipl hebben in C:blalablabal , dan schrijf ik dat in de install script.
Hallo Leden!
Ik weet het , modden is leuk
, modden vermaakt
, maar als je dan wilt dat andere mensen het op een 'makkelijke manier' installeren is vaak moeilijk
.
Ik heb besloten om exclusief Installers te maken voor leden van die forum
,dus wil jij een installer? doe dan als volgt :
1) Stuur me een Persoonlijk Bericht (PB) .
2) Stuur in het bericht de bestanden die je in de installer wil hebben via : Rapidshare.com of Badongo.com .
3) Je wacht een dag of 2 , en je krijgt je installer !
NOTE : Je moet wel aangeven waar je elk bestand wil hebben
.