Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653832 Ik heb een filmpje gevonden van een SUPERmoeilijke Super Mario. Het is niet realischtisch maar wel grappig KLIKKEN!!1 Het is trouwens een soort chineese versie van YouTube, maar je hoeft alleen maar de Play/pauze knop te vinden, en da's niet zo moeilijk
Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653856 Ik heb een filmpje gevonden van een SUPERmoeilijke Super Mario. Het is niet realischtisch maar wel grappig KLIKKEN!!1 Het is trouwens een soort chineese versie van YouTube, maar je hoeft alleen maar de Play/pauze knop te vinden, en da's niet zo moeilijk hahaha vet hard bij die 2e jump (met die vuurslang) denkt ie *aaaah dat is een eitje doe ik zo ff* en dan zit er zo'n hiodden block :schater: echt mooi
Geplaatst: 12 april 200718 jaren comment_653861 Ik heb een filmpje gevonden van een SUPERmoeilijke Super Mario. Het is niet realischtisch maar wel grappig KLIKKEN!!1 Het is trouwens een soort chineese versie van YouTube, maar je hoeft alleen maar de Play/pauze knop te vinden, en da's niet zo moeilijk Whaha die is echt vet grappig leuk gevonden. er is volgens mij ook een tetris versie van dat.
Geplaatst: 7 mei 200718 jaren comment_673171 Hetzelfde filmpje MAAR Met supergrappige commentaar! Super Mario Ik heb krom gelegen van het lachen!
Geplaatst: 7 mei 200718 jaren comment_673315 Hetzelfde filmpjeMAAR Met supergrappige commentaar! Super Mario Ik heb krom gelegen van het lachen! Lol...M'n arme lachspieren hebben flink wat te voorduren gehad bij dat filmpje!
Ik heb een filmpje gevonden van een SUPERmoeilijke Super Mario. Het is niet realischtisch maar wel grappig
KLIKKEN!!1
Het is trouwens een soort chineese versie van YouTube, maar je hoeft alleen maar de Play/pauze knop te vinden, en da's niet zo moeilijk