Jump to content
Geplaatst:
comment_56459

Was gister lekker met me club aan het cruisen en dacht es over zown vrachtwagen met schuine achterkant te gaan stunten,.. ik reed er alleen doorheen <_< nu zit mijn club in die vrachtwagen gemuteerd en als ik erin stap zegt ie dat ik club zit :lol:

heb geprobeerd om nu die vrachtwagen te tunen, ook al wist ik dattie het nie zou doen :D

bad luck :lol:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_56463
Was gister lekker met me club aan het cruisen en dacht es over zown vrachtwagen met schuine achterkant te gaan stunten,.. ik reed er alleen doorheen <_< nu zit mijn club in die vrachtwagen gemuteerd en als ik erin stap zegt ie dat ik club zit :lol:

heb geprobeerd om nu die vrachtwagen te tunen, ook al wist ik dattie het nie zou doen :D

bad luck :lol:

tja waar heb je het ergens voor gehad

Geplaatst:
comment_57006

ik had eens toen reed ik echt keihard in zo sultan met nitro en ik dus lekker hard rijden in 1 keer was het zwart en zit ik precies op diezelfde weg in een club :blink: vet vreemd was dat dus al dat tunen voor nix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.