Jump to content
Geplaatst:
comment_654120

Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier!

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 89.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_756906
Wat ik zou willen:

1 "StreetRaces" met allemaal gepimpde auto's

2 Zoals jullie al zeggen "knipperlichten"

3 Uitgebreide "Bommen Shop"

4 3 "huizen" in totaal ( niet zoals SA dat je 20 huizen kan kopen)

5 Realistische "missie's" bijv. dat je iemand vermoord dat je dan foto's moet maken als bewijs. etc

En wat ik het ALLER LIEFST wil is: Nederlandse Ondertiteling!

Anders snap ik er geen f**k van.

Swiggers :cya:

nr 5. dat je foto moest maken als bewijs had je al een missie van in gta san andreas :puh: maar rockstar heeft realistischere missies belooft dus dat komt wel goed :puh:

en nederlandse ondertiteling komt er toch niet in :puh:

Geplaatst:
comment_757044
Wat ik zou willen:

5 Realistische "missie's" bijv. dat je iemand vermoord dat je dan foto's moet maken als bewijs. etc

nr 5. dat je foto moest maken als bewijs had je al een missie van in gta san andreas :puh: maar rockstar heeft realistischere missies belooft dus dat komt wel goed :puh:

@nederlandse ondertiteling

Die maakt wel iemand denk ik, ik heb het zelf nooit nodig..

Geplaatst:
comment_757074

wat ook realistischer zou zijn en ook leuker denk ik is dat je niet iedereen altijd kan ontmoeten. Als je eenmaal wat bekender zal zijn bij de politie zal je denk ik best veel gevolgd worden door politie :7

Geplaatst:
comment_757230
het zou mooi zijn als je een huis pas kan kopen als ie te koop staat en als je dan te weinig geld bied iemand anders het kan kopen

Ja en dat is niet leuk en dan schiet je die ene dood en kun je het huis opnieuw kopen:D

Geplaatst:
comment_757264
Wat ik zou willen:

@nederlandse ondertiteling

Die maakt wel iemand denk ik, ik heb het zelf nooit nodig..

nee heb het zelf ook niet nodig. zo moeilijk is het niet om te volgen in het engels :puh:

en iemand maakt die vast wel ja, voor de eventuele pc versie :puh:

Geplaatst:
comment_758525

ik zou ook graag willen dat je mensen kon zakkenrollen en dat je kogels van een wapen niet kan paken door zo een tekening van de wapen te lope.

maar dta je juist in de zakken moest voelen ^_^

Geplaatst:
comment_758555
ik zou ook graag willen dat je mensen kon zakkenrollen en dat je kogels van een wapen niet kan paken door zo een tekening van de wapen te lope.

maar dta je juist in de zakken moest voelen ^_^

zo wel vet zijn net zoals in 24 the game

Geplaatst:
comment_759172
ik denk dat de meerderheid van de mensen die gta spelen wel onder de 18 zijn ja :puh:

hey ik kan gta 4 eindelijk 'legaal' kopen als hij nu uitkomt :puh:

bedoel je dat GTA kopen als je nog 12 bent illegaal is??

ze mogen het eigenlijk niet aan je verkopen geloof ik.

maar als je het spel toch weet te kopen kunnen ze jou niks maken, alleen de verkoper :puh:

Ik ben 12 en ik koop gewoon zo 18+ en 16+ spelle ;)

haha ja ik weet het, verkopers doen er niet moeilijk over :puh: willen ook gewoon geld verdienen. ik weet niet precies hoe het in nederland met de wet daarover geregeld is..of de leeftijd hier een advies is, of dat je het eigenlijk niet mag kopen onder die leeftijd.

Winkels en bioscopen kunnen een boete krijgen als ze je dingen laten zien/verkopen wat eigelijk niet mag met je leeftijd geloof ik..

In dronten kun je nergens een spel van 16+ en 18+ krijgen als je 15 bent

mar ja ze krijgen een boete van 200 € als de ouders gaan klagen dat hun kind van 15 een 16+ spel heeft gekocht !!

Maar dit is het wensen en verlangen tpoic dus de mijne zijn:

-een mooi en realistisch spel

-genoeg winkels

-het liefst niet alleen volwassenen

- het moet leuk zijn om van de politie te ontkomen

-er moet veel keuze zijn kwa kleding , sieraden , eten

- er moeten ook veel keuze aan missies zijn en de map moet wel lekker vol zijn dat je niet naar een uur de hele map kent net zoals in VC

-dat je wel snel kunt rijden en dat de wegen niet te druk zijn

-als er veel mensen lopen vind ik niet erg(lekkr veel dood rijden :eten: )

-er moeten ook veel radiostations zijn

-en de taxi moet niet te duur zijn

- het lijkt me ook leuk om met de bus te reizen

-er moet wel een leuke keuze aan huizen zijn en het lijkt me ook leuk als je je huizen kon verkopen!!!

- er moeten ook dingen zijn waar je gwoon lueke dingen kan doen( een spelletjes hal zou wel vet zijn :dans: )

- de missies moeten lekker moeilijk zijn maar ook weer niet te moeilijk en ze moeten leuk zijn en dat je ze eigelijk nog een keer wilt doen :puh:

-de knoppen moeten een beetje hetzelfde zijn als andere GTA's

-De kapper moet er ook zijn + normale kapsels :duh:

-het zou ook wel leuk zijn om al eens naar een ander eiland te gaan netzoals in SA dan weten we ook al een beetje wat er gaat komen

Nou dit zijn mijn wensen verlangens meschien komen er nog wat bij :D als ik er meer kan bedenken :duh:

Bewerkt: door 2fast{0}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.