Jump to content
Geplaatst:
comment_654120

Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier!

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 89.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_852852

Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen .

Geplaatst:
comment_853124
Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen .

Zoals de godfather?

Geplaatst:
comment_853743

Zoals de godfather?

Kweenie , ik heb de godfathers niet gezien :duh: .

Huurmoordenaar zou tof zijn .

Een nieuw functie dat ik zou willen is als je vrienden krijgt dat je dan één van je opdrachtgevers kan vermoorden met een heleboel en dan zijn 'busines' overnemen .

Geplaatst:
comment_853781

Zoals de godfather?

Een nieuw functie dat ik zou willen is als je vrienden krijgt dat je dan één van je opdrachtgevers kan vermoorden met een heleboel en dan zijn 'busines' overnemen .

Ik bedoelde ook Godfather the game ;)

Geplaatst:
comment_853831

Zoals de godfather?

Ik bedoelde ook Godfather the game ;)

Ah , owkey :D

Geplaatst:
comment_854145

Ha die luitjes, ik las laatst een op het Engelse GTA forum een verhaal van iemand die aan het klagen was dat er in IV geen vliegtuigen meer zouden zitten. En dat het er alleen maar minder in zat i.p.v. meer. Daar kwamen een hoop reacties op dat hij niet zo moest zeiken.

Wat ik me afvraag is hoe jullie erover denken. Zijn onze verwachtingen niet (veel) te hooggespannen? Ik wil aalen maar zeggen: heb niet teveel verwachtingen.

Ik ben uit armoe maar Saints Row gaan spelen. Op zich best leuk, maar kan niet tippen aan San Andreas.

Trouwens, ik zou wel iets hoger willen klimmen dan 'ruitjetikker', hoe krijg ik dat voor elkaar.

Joost

Geplaatst:
comment_854162
Ha die luitjes, ik las laatst een op het Engelse GTA forum een verhaal van iemand die aan het klagen was dat er in IV geen vliegtuigen meer zouden zitten. En dat het er alleen maar minder in zat i.p.v. meer. Daar kwamen een hoop reacties op dat hij niet zo moest zeiken.

Wat ik me afvraag is hoe jullie erover denken. Zijn onze verwachtingen niet (veel) te hooggespannen? Ik wil aalen maar zeggen: heb niet teveel verwachtingen.

Ik ben uit armoe maar Saints Row gaan spelen. Op zich best leuk, maar kan niet tippen aan San Andreas.

Trouwens, ik zou wel iets hoger willen klimmen dan 'ruitjetikker', hoe krijg ik dat voor elkaar.

Joost

als je hoger als ruitjes tikker wil worden moet je meer berichten plaatsen

Geplaatst:
comment_854174

Joost

Je hebt wel gelijk ik weet dat het er niet in gaat zitten maar ik zeg toch mijn idéén :D

Geplaatst:
comment_854815
Het zou wel leuk zijn als je met je helikopter in een gebouw kan vliegen :D

Zoals door onze webmaster joriz al gezegt is: Er zijn inderdaad geen vliegtuigen maar in de plaats daarvan heeft rockstar helicopters in het spel gedaan. Die vaak zullen rond vliegen dus denk ik ook verongelukken :) .

Geplaatst:
comment_855039
Het zou wel leuk zijn als je met je helikopter in een gebouw kan vliegen :D
Zoals door onze webmaster joriz al gezegt is: Er zijn inderdaad geen vliegtuigen maar in de plaats daarvan heeft rockstar helicopters in het spel gedaan. Die vaak zullen rond vliegen dus denk ik ook verongelukken :) .

Net alsof helicopters wel zullen neerstorten omdat ze rondvliegen :7 Lijkt me een beetje rare gedachte. Maar aangezien het GTA is zal een schademodel voor een helicopter ook wel wat handig zal zijn :puh:
Geplaatst:
comment_855373

lol jij hebt zkr ook saints row gespeelt

Geplaatst:
comment_855417

lol jij hebt zkr ook saints row gespeelt

Nee , heb ik nooit gespeeld .

Maar weet je wat er ook tof zou zijn dat er georganizeerde aanslagen op je gepleegd worden , want in gta sa loop ik soms rond in missie's met sweet en er gebeuren geen aanslagen op je terwijl je wel de leider bent van de grove street .

Dat je ook zelf opdrachtgever kan zijn bv. dat jij jouw opdracht laat doen door iemand anders .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.