Jump to content
Geplaatst:
comment_654120

Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier!

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 89.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_903086
ik zou graag willen dat het heel erg realistis word en dat je TV kan kijken enz....

ook hoop ik dat je niet altijd dezelfde mensen ziet rondlopen, want d

of je tv kan kijken weet ik niet, maar is wel zo dat je niet meer dezelfde persoon naast elkaar ziet lopen.

Geplaatst:
comment_903794
ik zou willen dat je dezelfde vliegtuigen hydra enzo zijn

Dat gaat helaas niet gebeuren, er komen geen vliegtuigen in IV :N

mss verrassen ze ons en steken ze er toch vliegtuigen in :puh: wie weet :bonk:

Geplaatst:
comment_904046
Mij lijkt het ook wel leuk als je een uitgebreid riool hebt.

zoals in San Andreas dat je met die missie van Big Smoke door die kanalen moet gaan met die cops achter je aan.

dat hoop ik ook in GTA IV maar dan uitgebreider onder de stad door.

en dat je zo voor de cops kan ontsnappen

en dat je vette loopings kunt maken in dat riool met een moto :dans:

Geplaatst:
comment_907566

Waar ik heel erg nieuwsgierig naar uitzie is die euphoria engine .

Deze ontwikkeling maakt de hele freeroaming ook zo mooi omdat er zoveel verschillende bewegingen in kunnen voorkomen .

Nu vond ik Assassin's Creed de personage Altäir al heel erg goed in bewegingen en klimwerk en het lijkent mij wel sterk dat de euphoria engine nog mooier personages kan laten bewegen .

Ik zou het wel fantastisch vinden als de personage ( Niko Bellic ) veel verschillende moves zou hebben .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.