Jump to content
Geplaatst:
comment_654120

Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier!

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 89.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_937377

Ergens hoop ik trouwens ook dat de politie je achtervolgt als je door rood gaat of te hard gaat op random plekken. Heb uit pure verveling soms door Vice City gereden zoals het hoort. Niet over de stoep in halen, rood = stoppen, remmen voor mensen etc.

Das toch eigenlijk ook wel leuk, ik hoop op een optie waar die rijstijl iets oplevert!

Geplaatst:
comment_937436
Ergens hoop ik trouwens ook dat de politie je achtervolgt als je door rood gaat of te hard gaat op random plekken. Heb uit pure verveling soms door Vice City gereden zoals het hoort. Niet over de stoep in halen, rood = stoppen, remmen voor mensen etc.

Das toch eigenlijk ook wel leuk, ik hoop op een optie waar die rijstijl iets oplevert!

Zelfde hier, zou later makkelijker zijn voor rijbewijs later xD

'Hoe heb je zo goed geleerd leren rijden?'

'GTA' xD

Geplaatst:
comment_937470

Zelfde hier, zou later makkelijker zijn voor rijbewijs later xD

'Hoe heb je zo goed geleerd leren rijden?'

'GTA' xD

:schater:

Ja hé! Misschien krijg je hem dan gewoon als je rijlessen neemt. Hmmm, ik begin komende maand :Y

*duimt*

:schater:

Geplaatst:
comment_939600
Ik hoop dat die ps3+gta 4 bundel op de realease van de game in de winkel ligt :D

Waarschijnlijk wel hoor.

Dit was ook zo met Grand Turismo 5.

Dus neem aan dat ze over het algemeen wel gelijk tijdig zoiets uitbrengen.

Geplaatst:
comment_939623

zoals jullie weten kan nico van kleren wissen maar ik vind het ook wel leuk

dat namelijk nog niet gebeurd is in de andere gta,s dat de andere

personages ook steeds verschillende kleren aan hebben dat lijkt

me wel leuk. wat vinden jullie daarvan?

Geplaatst:
comment_939702
zoals jullie weten kan nico van kleren wissen maar ik vind het ook wel leuk

dat namelijk nog niet gebeurd is in de andere gta,s dat de andere

personages ook steeds verschillende kleren aan hebben dat lijkt

me wel leuk. wat vinden jullie daarvan?

Probleem is dan dat je ze miss niet meer uit elkaar kan houden :puh:

Dan zie je straks Roman Bellic de kleren van Playboy X dragen :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.