Jump to content
Geplaatst:
comment_654132

Als je iets over een spel te weten komt, kan dat je bevallen of juist helemaal niet. Wat vind je van de feiten? Is het een goed of slecht punt dat GTA IV kleiner wordt als GTA SA? Is New York de ideale plek, of had je nu liever iets anders gezien? Laat je mening hier horen!

• Reacties 689
  • Bezichtigingen 41.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_768861
Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben.

Wat met die taxi's ?

je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller

Geplaatst:
comment_769631
Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben.

Wat met die taxi's ?

je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller

Maar hoe moet dat mooi uitgewerkt zijn dan :puh:

Geplaatst:
comment_769831

Wat met die taxi's ?

Maar hoe moet dat mooi uitgewerkt zijn dan :puh:

het moet allemaal wel mooi verlopen. enne je kaan naar een taxi fluiten en soms is de taxi al vol en dan is nico teleurgesteld. ik vraag me trouwens af hoe ze dat in de besturing kwijt maken.

Geplaatst:
comment_769832

Wat met die taxi's ?

inderdaad vet is dat ! 8)

Geplaatst:
comment_769872

Wat met die taxi's ?

En als camera zie je dan ook echt uit zijn ogen dat is ook vet.

Geplaatst:
comment_769898

Wat met die taxi's ?

En als camera zie je dan ook echt uit zijn ogen dat is ook vet.

Das idd wel zeer ruig!

Geplaatst:
comment_770177

ik hoop ook dat je de je wapen tegen de taxichauffeur kan houden waardoor hij eragter komt dat je crimineel bent en dat je dan vervolgens drive-by's kunt uitvoere :puh:

Geplaatst:
comment_770329
ik hoop ook dat je de je wapen tegen de taxichauffeur kan houden waardoor hij eragter komt dat je crimineel bent en dat je dan vervolgens drive-by's kunt uitvoere :puh:

Of 'm kan gijzelen om je vervolgens naar iedere plek to te laten rijden zoals in de film Collateral :puh:

Geplaatst:
comment_770658
IV trailer die vraag uit het feiten topic,

er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ;)

ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op.

P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder.

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_770661

ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op.

P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder.

Weet jij wie de patenthouder is..?

Geplaatst:
comment_770663

Ik heb ook een ps3 maar ik dacht dat ie er wel inzit maar was pas geleden via dit forum er ook agter gekomen dat er een soort Wii functie in de stick zit maar dan had ik het fout dan trilt het scherm en doet je stick het minder ;)

Geplaatst:
comment_770668

Weet jij wie de patenthouder is..?

ja dat is een of ander onafhankelijk bedrijf (dus heeft geen eigen console) die het heeft uitgevonden. ik ben de naam even vergeten maar ga nu kijken wat het was. *stapt weg van computer en pakt na vele nummers te bekijken het april nummer van playstation magazine* ik lees nu hier het bedrijf heet Immersion.

Bewerkt: door IV trailer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.