Jump to content
Geplaatst:
comment_654132

Als je iets over een spel te weten komt, kan dat je bevallen of juist helemaal niet. Wat vind je van de feiten? Is het een goed of slecht punt dat GTA IV kleiner wordt als GTA SA? Is New York de ideale plek, of had je nu liever iets anders gezien? Laat je mening hier horen!

• Reacties 689
  • Bezichtigingen 41.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_901553
Ik had er juist zo op gehoopt dat je je eigen muziek in je PS3 kon doen. En ik vind het wel onzin als de XBOX 360 het wel krijgt. en dat van de dashboard view vind ik wel jammer :cry:
ja he dit was juist net zo vet. zal het ook erg jammer vinden
Geplaatst:
comment_901746
Is dat bij de XBOX of de PS3, want bij de XBOX kon je toch altijd al muziek luisteren. :?

FEIT, dit is geen inbreng van het spel, maar bij Xbox kan je zowiso muziek van je eigen opleggen (denk ik toch, heb geen 360, alleen een PS3 en wii)

Geplaatst:
comment_901768
Is dat bij de XBOX of de PS3, want bij de XBOX kon je toch altijd al muziek luisteren. :?

FEIT, dit is geen inbreng van het spel, maar bij Xbox kan je zowiso muziek van je eigen opleggen (denk ik toch, heb geen 360, alleen een PS3 en wii)

Man wat maakt het uit :puh:. Bij alle gta delen heb ik genoeg gehad aan de radiozenders, omdat rockstar nou eenmaal goede muziek in het spel stopt. En zkr met 18 radiozenders zal het echt niet snel vervelen...

Geplaatst:
comment_901907
kogelvrij vest

ik dacht dat het er niet in ging zitten

screenshot001ef4.th.jpg

Zit er wél in. Is al een tijdje bekend, want je health bar, is rondom de radar, voor de helft, en je vest is dan de andere helft.

Geplaatst:
comment_901932
en auto's tunen is ook wel jammer maarja dn koop je maar nfs pro.

Daar zit iets in.. 0_0

't Was wel een leuke optie maar je zal er niet van doodgaan.

Bewerkt: door -IV-

Geplaatst:
comment_902067
nou dat vind ik dan wel heel raar dat je geen muziek kan luisteren.

echt een minpunt.

je kan ook midnight club: los angeles kopen als het uit komt ^_^

en dat van die jas, ik denk dat dat een schotwond is.

En over de kogelvrije vest, rockstar games had toch gemeld dat je de vest nu effectief ging zien i.p.v een gewoon balkje.

Geplaatst:
comment_902073
nou dat vind ik dan wel heel raar dat je geen muziek kan luisteren.

echt een minpunt.

je kan ook midnight club: los angeles kopen als het uit komt ^_^

en dat van die jas, ik denk dat dat een schotwond is.

En over de kogelvrije vest, rockstar games had toch gemeld dat je de vest nu effectief ging zien i.p.v een gewoon balkje.

Nee, de kogelvrij vest en het balkje rondom je radar ervan is wel bevestigd, maar je kan hem niet echt zien...dat was neppe info.

Geplaatst:
comment_902078
Geen tuningsopties, en dat terwijl de Dilettante ''fully costumizable'' is :duh:

Ik denk dat ze niet tunen daarmee bedoelen hoor in die reclame :puh:

Net als dat je een auto nieuw bij de garage koopt dat je zelf alle opties, kleuren, velgen enzo kan kiezen..niet dat je er spoilers, bodykits en lachgas erin kan zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.