Jump to content
Geplaatst:
comment_654132

Als je iets over een spel te weten komt, kan dat je bevallen of juist helemaal niet. Wat vind je van de feiten? Is het een goed of slecht punt dat GTA IV kleiner wordt als GTA SA? Is New York de ideale plek, of had je nu liever iets anders gezien? Laat je mening hier horen!

• Reacties 689
  • Bezichtigingen 41.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_951086
Bij de xbox 360 wel, staat in datzelfde bericht.

yes :D

Beter lezen. Er staat dat je op de Xbox je eigen soundtrack nog kan draaien (dit kan ten alle tijden). Dus niet dat je de radio stations uit GTA via je mobiel kunt beluisteren.

Geplaatst:
comment_951667
4364-gtaiv-screenshot.jpg

er zouden toch geen dezelfde peds bij elkaar lopen

nu zie je die neger in het zwarte pak en rode stropdas en daar achter meen ik de zelfde te zien

Hij is idd hetzelfde, alleen het jasje staat open bij die achterste man. En wat maakt het uit, zolang het niet zo erg is als bij GTA SA vind ik het best :puh:

Geplaatst:
comment_951671
4364-gtaiv-screenshot.jpg

er zouden toch geen dezelfde peds bij elkaar lopen

nu zie je die neger in het zwarte pak en rode stropdas en daar achter meen ik de zelfde te zien

Hij is idd hetzelfde, alleen het jasje staat open bij die achterste man. En wat maakt het uit, zolang het niet zo erg is als bij GTA SA vind ik het best :puh:

Het zijn sowieso veeel minder dezelfde! Sommige screens hadden 15 verschillende van de 20 ofzo :eten:

Maar moet je in real life eens bij een groot bedrijf gaan kijken, daar komen ook allemaal klonen naar buiten. Stropdasje, in pak, men praat hetzelfde, denk hetzelfde, zelfde auto etc. Wat dat betreft is het dus nog redelijk realistisch ook :schater:

Geplaatst:
comment_952463
zijn er meer dan 500 verschillende peds daarmee bedoel ik ook echt verschillende uitziende. niet zoals iemand die er precies op lijkt net een andere jasje aanheeft ofzo?

Ik hoop dat het zo is dat je dan zeg maar 500 echt verschillende peds hebt, en dat die gasten dan ook nog is allemaal een mix kunnen hebben, dus dat bv. ped 1 nooit altijd het zelfde jasje, draagt maar dat een andere ped 1 bijvoorbeeld zijn jasje open draagt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.