Jump to content
Geplaatst:
comment_654132

Als je iets over een spel te weten komt, kan dat je bevallen of juist helemaal niet. Wat vind je van de feiten? Is het een goed of slecht punt dat GTA IV kleiner wordt als GTA SA? Is New York de ideale plek, of had je nu liever iets anders gezien? Laat je mening hier horen!

• Reacties 689
  • Bezichtigingen 41.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_739112
dit was geen onzin, komt van het zelfde blad ^_^

nee slimmerd..het was op een forum gepost door iemand die zei dat het uit dat blad kwam! maar toen was dat blad nog niet eens te verkrijgen, en die info heeft hij gewoon verzonnen.. in het echte blad staat niks over die dingen die hij heeft gezegd erin :duh: dit is het feitentopic niet het post onzin dat gepost is door andere topic.

Geplaatst:
comment_740650
- De naam van de straat wordt weergegeven in de hoek rechtsonder wanneer je de straat in rijdt. In de demo reed Niko door de volgende gebieden: at the bottom right of the screen as you enter it. During the demo, Niko passed through the following areas: Presidents City, Chinatown, Lancet, Hatton Gardens, Middle Park East, Lancaster, Ruby Street, Cod Row, Denver Avenue, Exeter Avenue, Northwood, East Holland, Silicon Street, Quartz Street, The Triangle, Easton, Diamond Street en Calcium Street

Ruby Street, Quartz Street, Diamond Street; een soort van edelsteen-/kristallen-wijk ofzo!?

Silicon Street, Calcium Street; en hier staat dan zeker een scheikundelab ofzo!?

Beetje vreemde namen eerlijk gezegd, hoewel je in bijvoorbeeld Rosmalen ook een wijk hebt met Robijnborch, Toermalijnborch, Diamantborch, e.d. Ik wist alleen niet dat er ook zoiets in New York was. ;)

@ battle1970; Waar heb je dat "feit" nou weer vandaan gehaald!?

Bewerkt: door K.O.

Geplaatst:
comment_740699
- De naam van de straat wordt weergegeven in de hoek rechtsonder wanneer je de straat in rijdt. In de demo reed Niko door de volgende gebieden: at the bottom right of the screen as you enter it. During the demo, Niko passed through the following areas: Presidents City, Chinatown, Lancet, Hatton Gardens, Middle Park East, Lancaster, Ruby Street, Cod Row, Denver Avenue, Exeter Avenue, Northwood, East Holland, Silicon Street, Quartz Street, The Triangle, Easton, Diamond Street en Calcium Street

Ruby Street, Quartz Street, Diamond Street; een soort van edelsteen-/kristallen-wijk ofzo!?

Silicon Street, Calcium Street; en hier staat dan zeker een scheikundelab ofzo!?

Beetje vreemde namen eerlijk gezegd, hoewel je in bijvoorbeeld Rosmalen ook een wijk hebt met Robijnborch, Toermalijnborch, Diamantborch, e.d. Ik wist alleen niet dat er ook zoiets in New York was. ;)

@ battle1970; Waar heb je dat "feit" nou weer vandaan gehaald!?

ja nouja rockstar moet toch wat verzinnen als alternatieve namen :puh:

en dat is geen feit :puh: iemand had dat eerst gepost in het feiten topic, gekopieerd van een forum waarop iemand zei dat dat in de game aktuell stond uit duitsland, terwijl dat blad niet eens uit was. ik heb de echte feiten die in dat blad stonden nog in het feitentopic gepost en iets over honden stond daar niet in. ook niet dat ze alleen nog multiplayer moeten doen btw, want dat is ook complete bullshit van dezelfde 'bron'

Geplaatst:
comment_740778
Ik vind in tegenstelling tot veel andere erg jammer dat er geen uitgestrekte landschappen meer in voor gaan komen.. Maar aan de andere kant pas het wel in het realistische beeld wat Rockstar wil produceren. Want uitgestrekte landschappen passen nu eenmaal niet in een grote stad..

Dat er geen vliegtuigen in voorkomen vind ik net als bijna iedereen jammer omdat ik vliegtuigen leuker vind dan helicopters. Met name de besturing..

Dat er mobiele telefoons en internet in voor gaat komen vind ik goed, Het spel moet zich in het heden af gaan spelen dus het pas uitstekend in die sfeer...

Ik heb het idee dat deze GTA een grotere verhaallijn gaat bezitten, dus niet allemaal van die missies voor verschillende maffiabazen. Er komt echt een verhaal aan vast te zitten...

Een paar kleine minpuntjes en een hoop pluspunten.

Internet :? Wat bedoel je met Internet kun je ingame op internet of bedoel je gewoon multiplayer? :?

Geplaatst:
comment_740798

''Misdaden plegen is niet zo makkelijk in GTA IV. Je krijgt een wanted-level voor iedere misdaad die je pleegt, in ieder geval als er getuigen zijn.''

Ik ben benieuwd in hoeverre ze het realisme en de gameplay gescheiden houden.

Het is realistischer als ze achter je aan komen als je door een rood licht- of te hard rijdt, maar ik wil ook wel eens racen zonder een kudde politiewagens in m'n spiegels, hoewel dat natuurlijk niet onder misdaad valt.

En de AI mag ook wel wat opgekrikt worden, want in voorgaande delen had de politie af en toe echt een IQ tuinhek! :7

Geplaatst:
comment_740943
Ik vind in tegenstelling tot veel andere erg jammer dat er geen uitgestrekte landschappen meer in voor gaan komen.. Maar aan de andere kant pas het wel in het realistische beeld wat Rockstar wil produceren. Want uitgestrekte landschappen passen nu eenmaal niet in een grote stad..

Dat er geen vliegtuigen in voorkomen vind ik net als bijna iedereen jammer omdat ik vliegtuigen leuker vind dan helicopters. Met name de besturing..

Dat er mobiele telefoons en internet in voor gaat komen vind ik goed, Het spel moet zich in het heden af gaan spelen dus het pas uitstekend in die sfeer...

Ik heb het idee dat deze GTA een grotere verhaallijn gaat bezitten, dus niet allemaal van die missies voor verschillende maffiabazen. Er komt echt een verhaal aan vast te zitten...

Een paar kleine minpuntjes en een hoop pluspunten.

Internet :? Wat bedoel je met Internet kun je ingame op internet of bedoel je gewoon multiplayer? :?

je kan ingame op internet.. niet het echte internet, maar rockstar heeft bepaalde dingen nagemaakt :puh: voorbeeld is dat je voor een missie zijn (neppe)cv emailt naar een bedrijf, om een sollicitatie gesprek te krijgen met degene die je moet vermoorden. Ook zijn er datingsites e.d. las ik gister.

Geplaatst:
comment_741022

Als je de screenshots en trailers goed bekijkt kun je je zelfs al voorstellen hoe het spel zich zal afspelen, hoe het voelt om door de straten te lopen en ZO'n realistische mensen af te knallen 0_0 Maar toch heb ik het gevoel dat er iets zal missen in GTA IV...Niet zeker wat maar i.i.g IETS dat de GTA-sfeer een beetje bederft :duh:

Geplaatst:
comment_741094
Als je de screenshots en trailers goed bekijkt kun je je zelfs al voorstellen hoe het spel zich zal afspelen, hoe het voelt om door de straten te lopen en ZO'n realistische mensen af te knallen 0_0 Maar toch heb ik het gevoel dat er iets zal missen in GTA IV...Niet zeker wat maar i.i.g IETS dat de GTA-sfeer een beetje bederft :duh:

zoals bijvoorbeeld effe autotje nakken dat zal helaas niet meer gaan want als er ook maar een persoon het ziet heb je gelijk een getuige en krijg je dus politie. en dan moet je eerst weer de politie kwijt zien te raken en dan pas na een lang proces heb je pas plezier van je gestolen bak. en je kan natuurlijk ook niet zomaar iemand een pak rammel geven helaas.

Geplaatst:
comment_741186
  • Wanneer je in een taxi zit, krijg je verschillende opties. De hele rit gewoon meekijken, weinig doen. De rit voorbijgaan. Dus meteen op je eindbestemming aankomen. En het dubbele betalen, en 2x zo snel gaan. (Dat snap ik niet, als je het kan 'skippen', waarom is er dan ook nog de optie bij gekomen om 2x zo snel te gaan. Als je iets van de stad wil zien, dan zet je hem wel gewoon aan. Misschien horen we later daar nog wat over?)

ik denk dat 't zo is:

als je voor 't normale bedrag van A naar B gaat, gaat de ingame tijd 10 min verder

als je 't skipt, gaat 't nog 10 min verder

maar stel nou dat je voor een missie ergens binnen 5 min moet zijn, kun je dus 2 keer zo snel gaan en maar 5 min onderweg zijn, met of zonder "trip-skip"

Bewerkt: door Fox Lenny

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.