Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655102 Onderwerp: freestyle Soort design: signature Size design: max. 500x150 Render: mag Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou!
Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655212 EDIT: wil je mij even een pm sturen als je jouw inzending ook heb geplaatst? Bewerkt: 15 april 200718 jaren door .Djanick
Geplaatst: 15 april 200718 jaren Auteur comment_655670 Twankala: .Djanick stemmen kan beginnen Bewerkt: 15 april 200718 jaren door twankala
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_655699 Mijn stem gaan naar Twankala omdat haar sig. echt een diepte gevoel heeft, en hij mooi en leuk is! Die van Djanick. vind ik iets te overlighted e niet zo mooi afgewerkt maar ook wel eenmooie sig.!
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_655794 Lastige keuze hoor phoe maar ik wil toch jullie complimenteren voor jullie leuke signatures ik vind van Twankala zeer mooi alleen border ontbreekt maar er mocht ook wel wat kleur in vind ik verder is die wel leuk. En .Djanick Ook een leuke signature alleen die render vind ik niet heel erg super heb wel beter werk van je gezien en dat rechtse boven of gewoon aan de rechte kant vind ik ook niet mooi maar de kleuren staan wel bijelkaar. Toch blijft het moeilijk maar mijn stem gaat naar Twankala. En als ik mocht raten Twankala een 7,5 .Djanick een 7,3
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_655834 Mijn stem gaat naar Twankala twankala heeft ook een min punt namelijk de twee linkse hoeke zijn niet mooi afgerond of gescheurd en .Djanick heeft ook een min punt waarbij er op de vuist een lichtere versie is op geplaats en niet duidelijk dus dat zou ik er even uithalen voor de rest nog veel succes allebei ! Woetsha Bewerkt: 15 april 200718 jaren door woetsha
Geplaatst: 15 april 200718 jaren Auteur comment_655839 Mijn stem gaan naar Twankala omdat haar sig. ik ben een man dus plz geen haar meer gebruiken!!! Mijn stem gaat naar Twankala twankala heeft ook een min punt namelijk de twee linkse hoeke zijn niet mooi afgerond of gescheurd en Woetsha die niet afgeronde stukken, was juist zo bedoelt, het was om uit te proberen. Bewerkt: 15 april 200718 jaren door twankala
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_655876 Het zijn twee heel mooie sigs. Maar ik stem toch voor Twankala. Want bij hem past alles goed bij elkaar. En bij .Djanick zijn er een paar minpuntjes; ik vind de kleuren niet zo mooi en op sommige plaatsen is hij te licht.
Geplaatst: 16 april 200718 jaren comment_656639 Mmmm.....Dit is een lastige battle! Djanick:Erg mooie sig.Alees is goed uitgewerkt,alleen een minpunt:Als je lang op jown sig kijkt zie je niet meer dat het een poppetje is (bij mij teminste) dus Punt:8,6 Twankala:Ook een erg mooie sig.Alles is mooi zwart-wit.Ook Ice Cube zit erin .Ook een minpuntje:Aan de bovenkant is ie niet zo goed afgewerkt Punt:8.9 Stem:Twankala
Geplaatst: 18 april 200718 jaren comment_658080 Battle afgelopen winnaar twankala +1 punt, verliezer .Djanick. Closed en ranking geupdate.
Onderwerp: freestyle
Soort design: signature
Size design: max. 500x150
Render: mag
Animatie: Nee
Premade: mag
Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!
Die van mij komt naar die van jou!