Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655120 Wanneer jullie dit niet kunnen lezen, staat beneden, een word-bestand. Bewerkt: 15 april 200718 jaren door weci
Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655126 Onze excusses voor de slechte beeldkwaliteit: het kwam net zo uit dat we geen Photoshop tot onze beschikking hadden. Als je niet goed kan lezen open dan even het Word-bestand. Reacties zijn welkom Uitgelicht.doc Bewerkt: 17 april 200718 jaren door MASTERMIND
Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655181 Echt heel mooi gedaan jongens! .En gaan jullie nog zo'n project maken?! of
Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655187 Leuk, dankjewel voor de info! Vet handig! Nu weet ik mee, ik dacht dat je enkel met 2 player missie's de run-around kon doen en niet echt missies! Thanks voro de info! Rivel KUTGW
Geplaatst: 14 april 200718 jaren Auteur comment_655229 Echt heel mooi gedaan jongens! .En gaan jullie nog zo'n project maken?! of Er ligt nog zo'n ontwerp te broeden in ons brein, maar dat zal nog niet voor morgen zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_655982 Handig, ik heb alle Kill Frenzie missie's gedaan op m'n PS2 .
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_655998 Aangezien niet alle mensen dingen goed genoeg lezen, bij de Run Arounds kun je niet in 2 verschillende auto's maar wel in 2 verschillende voertuigen, in iedergeval wel in een auto en boot, en als ik me goed herriner ook in 2 boten maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Geplaatst: 16 april 200718 jaren Auteur comment_656906 Bij de Run Arounds kun je niet in 2 verschillende auto'smaar wel in 2 verschillende voertuigen, in iedergeval wel in een auto en boot, en als ik me goed herriner ook in 2 boten maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Tiens, we hadden het nochtans geprobeerd, maar het lukte niet...
Geplaatst: 16 april 200718 jaren comment_657076 Komt dit op wikiGta. En ik heb een vraagje: Is er ergens op het forum een topic waar je dingen kan posten die op wikigta ontbreken (volgens jouw) en dat wikigta medewerkers dan kunnen oordelen of dit op wikigta kan en/of aanpassen van je teksten? Zoals bij san andreas de trucking missions, als je erop klikt zie je helemaal niets...
Geplaatst: 17 april 200718 jaren comment_657355 FF een vraagje: Kan dit ook op de PC als je 2 controllers hebt aangesloten. want ik kan er geen mods over vinden.
Geplaatst: 17 april 200718 jaren Auteur comment_657594 Ik dacht dat MASTERMIND eens tegen mij had gezegd dat dat niet op de PC ging. Maar ik zal je daar nog over PB'en.
Geplaatst: 17 april 200718 jaren comment_657658 FF een vraagje:Kan dit ook op de PC als je 2 controllers hebt aangesloten. want ik kan er geen mods over vinden. Voor de pc-versie van kan je alleen gebruik maken van multiplayermods (denk aan SA: MP en Multi Theft Auto), maar hier zullen ze je graag willen helpen . De manier waarover wij een artikel over hebben gemaakt vind je alleen terug op de PS2 en X-Box, met of zonder extra controllers. Btw, hoe wil 2 controllers op de pc aansluiten of bedoel je soms 2 toetsenborden @iedereen: nog bedankt voor de goede reacties , valt me alleen een beetje tegen dat er nog geen moderators iets gepost hebben (lol ). @michaelfivez: zie hier de ideeënbus van Wikigta. Bewerkt: 17 april 200718 jaren door MASTERMIND
Geplaatst: 23 april 200718 jaren Auteur comment_661136 Ik ben zo blij dat er zoveel belangstelling is voor ons werk. We hebben er dag en nacht() aan gewerkt en het enige wat we krijgen is "goed zo". Waarom geven niet wat meer mensen hun mening?? Zou misschien een mod ofzo zijn mening willen zeggen?
Wanneer jullie dit niet kunnen lezen, staat beneden, een word-bestand.
Bewerkt: door weci