Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655478 Kijk jongens, Herinneren jullie die aflevering nog toen "het monster" VLAK voor Eko stond? In "het monster" kon je allemaal flitsjes zien... Dus, ik heb de aflevering gezocht op internet, met succes. Ik zette hem op pauze toen er een flits kwamm en wat zag ik? Ik zag het gezicht van een man, een man uit eko's jeugd. En ik zag een kerk. en zo zag ik nog VEEL meer! Dus, dat monster lees dus een beetje je gedachten![/font] 1 ding begrijp ik alleen niet, nadat eko dood ging "door het monster" Zei hij tegen Locke: You're next' ?????? Alsjeblieft, Yvea By the way: Lost in een tv-serie Bewerkt: 15 april 200718 jaren door yvea0
Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655541 Eem snap er geen bal van , waar gaat dit over, wie is "het mosnter" wie is "eko"??? :?
Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655547 Eem snap er geen bal van , waar gaat dit over, wie is "het mosnter" wie is "eko"??? :? Volg je de serie "Lost" wel?
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_655965 Eem snap er geen bal van , waar gaat dit over, wie is "het mosnter" wie is "eko"??? :? Volg je de serie "Lost" wel? Ik wel, ik heb er wel een tijdje niet naar gekeken. Ik kijk dat op de zender 'Prime One', komt bijna altijd 'Lost'... Bewerkt: 15 april 200718 jaren door GTA Monster
Geplaatst: 16 april 200718 jaren comment_656513 Ow "Lost" die tv serie, nee die volg ik niet , ben wel stil
Geplaatst: 3 mei 200718 jaren comment_669299 wel gruwlijk, toch? Euh.... Ja! Lijkt net een Jezus die bidden is !
Geplaatst: 3 mei 200718 jaren comment_669302 Leuk gevonden. Heb ook elke aflevering gevolgd. Maar voor de zomervakantie is het seizoen gestopt. En ik zou niet weten wanneer het terug komt. Maar als het terug komt ga ik het zeker terug volgen, want het is een top serie.
Kijk jongens,
Herinneren jullie die aflevering nog toen "het monster" VLAK voor Eko stond?
In "het monster" kon je allemaal flitsjes zien...
Dus, ik heb de aflevering gezocht op internet, met succes.
Ik zette hem op pauze toen er een flits kwamm
en wat zag ik?
Ik zag het gezicht van een man, een man uit eko's jeugd.
En ik zag een kerk.
en zo zag ik nog VEEL meer!
Dus, dat monster lees dus een beetje je gedachten![/font]
1 ding begrijp ik alleen niet, nadat eko dood ging "door het monster"
Zei hij tegen Locke:
You're next'
??????
Alsjeblieft,
Yvea
By the way: Lost in een tv-serie
Bewerkt: door yvea0