Jump to content
Geplaatst:
comment_655600

Hey,

Ik ben opzoek naar leuke mods :) !

Ik heb de mod van Ghost Town al ( :gaap: Beu gezien.. ) En die van Donald Love zijn Building ( vet ! :D )

Weet er iemand nog andere leuke , mischien handige mods :) ? Ik vind alles wel leuk. Er moet wel een HANDIGE Read Me bij zijn :) .

Alvast Bedankt :cya:

Aeroplane

Edit==> Ik heb een handige site gevonden. Maar heb wel een probleem! Ik wil dus een mod pakken dat LC helemaal is ondergesneeuwd. Ik wil hem downloaden en dan komt dat kadertje van FF hoe dat ik hem wil openen. Wat moet ik dan doen ? :? Ik snap het niet

Danku Dutchy3010 :)

Bewerkt: door Aeroplane

Featured Replies

Geplaatst:
comment_686016

Er is ook een mod van een of andere belg die zichzelf 'killerkip' noemt. Hierbij worden gewoon een hele hoop mods samengevoegd ine één grote mod. Er zit een hoop leuk spul tussen, inclusief het vrijheidsbeeld en de trap naar Donald Love's dak. Alle voertuigen zijn ongeveer veranderd en een aantal textures aangepast. Ik vond hem zelf erg leuk, en heeel makkelijk te installeren. www.killerkip.be[/font]

Geplaatst:
comment_688482

En ik heb ook ooit nog een of andere RealGTA3 gedownload... NOOIT DOWNLOADEN!!! Stap je in een Mercedes C300 die on afgemaakt is, want de velgen en al die stuff zijn nog wit, Bij Callahan Bridgfe zit een bug want dan sluit het spel af :puh: heeft er iemand RealGTA3 die werkt???

Geplaatst:
comment_689507
En ik heb ook ooit nog een of andere RealGTA3 gedownload... NOOIT DOWNLOADEN!!! Stap je in een Mercedes C300 die on afgemaakt is, want de velgen en al die stuff zijn nog wit, Bij Callahan Bridgfe zit een bug want dan sluit het spel af :puh: heeft er iemand RealGTA3 die werkt???

Je moet ook img.txd verwijderen! Maarja, het heeft geen zin... De persoon waar ik tegen praat is banned...

>>> Door Bling: Dan heeft het ook geen zin om überhaupt te reageren, nietwaar? <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.