Geplaatst: 1 december 200420 jaren comment_56604 He post hier deauto's neer in SA die je zoekt. Ik zoek de stratum. Wie weet waar die staat of veel rijd?
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_60908 Ik zoek de cheetach, die testarosa, ik heb die wel al is een paar keer in San Fiero zien rijden, maar nu ik die nodig heb voor de export heb ik die niet meer tegen gekomen, weet iemand misschien waar die veel rondrijd of staat. Ik heb hem het laatst gezien aan dat hotel in San Fierro waar ge ook zo auto's moet parkeren als portier in zo'n rood costuum.
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_60931 Bij het meeste noordelijke savehouse in de stad LV (de haunted house) staat er 1 vlakbij. Als je die straat uit loopt ga je links en dan staat hij gelijk rechts in een tuin. Heel soms is het ook een andere auto, maar vaak de Cheetah.
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_60948 Ik zoek de cheetach, die testarosa, ik heb die wel al is een paar keer in San Fiero zien rijden, maar nu ik die nodig heb voor de export heb ik die niet meer tegen gekomen, weet iemand misschien waar die veel rondrijd of staat. Ik heb hem het laatst gezien aan dat hotel in San Fierro waar ge ook zo auto's moet parkeren als portier in zo'n rood costuum. Je kunt ook gewoon bij de strip even rondrijdn heb je hem ook zo!
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61337 Wie o wie kan mij helpen. Ik zoek al zo'n 10 uur de sentinal
He post hier deauto's neer in SA die je zoekt.
Ik zoek de stratum.
Wie weet waar die staat of veel rijd?