Jump to content
  • Reacties 49
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_60908

Ik zoek de cheetach, die testarosa, ik heb die wel al is een paar keer in San Fiero zien rijden, maar nu ik die nodig heb voor de export heb ik die niet meer tegen gekomen, weet iemand misschien waar die veel rondrijd of staat. Ik heb hem het laatst gezien aan dat hotel in San Fierro waar ge ook zo auto's moet parkeren als portier in zo'n rood costuum.

Geplaatst:
comment_60931

Bij het meeste noordelijke savehouse in de stad LV (de haunted house) staat er 1 vlakbij.

Als je die straat uit loopt ga je links en dan staat hij gelijk rechts in een tuin. Heel soms is het ook een andere auto, maar vaak de Cheetah.

Geplaatst:
comment_60948
Ik zoek de cheetach, die testarosa, ik heb die wel al is een paar keer in San Fiero zien rijden, maar nu ik die nodig heb voor de export heb ik die niet meer tegen gekomen, weet iemand misschien waar die veel rondrijd of staat. Ik heb hem het laatst gezien aan dat hotel in San Fierro waar ge ook zo auto's moet parkeren als portier in zo'n rood costuum.

Je kunt ook gewoon bij de strip even rondrijdn heb je hem ook zo!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.