Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_656038 goedendag iedereen, ik heb en vraagje, in ben een starter aan het maken voor gta-sa, alleen ik heb geen flauw idee hoe ik gta-sa moet starten vanuit een vb.net programma. ik heb de standaard methode met process geprobeerd maar dat wil niet lukken( sa crasht meteen) iemand een idee?
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_656076 goedendag iedereen,ik heb en vraagje, in ben een starter aan het maken voor gta-sa, alleen ik heb geen flauw idee hoe ik gta-sa moet starten vanuit een vb.net programma. ik heb de standaard methode met process geprobeerd maar dat wil niet lukken( sa crasht meteen) iemand een idee? er zijn veelmanieren voor hoe wil je het met een cmd button of met een timer of sneltoets?
Geplaatst: 15 april 200718 jaren Auteur comment_656088 het is de bedoeling dat het programma na een paar acties te hebben uitgevoerd sa start
goedendag iedereen,
ik heb en vraagje, in ben een starter aan het maken voor gta-sa, alleen ik heb geen flauw idee hoe ik gta-sa moet starten vanuit een vb.net programma.
ik heb de standaard methode met process geprobeerd maar dat wil niet lukken( sa crasht meteen)
iemand een idee?