Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gedownloade voertuigen

ik heb laatst een auto en een moter gewdonwload voor gta 3 maar ik weet niet waar ik heb hem moet neerzetten als ik hem gewoon bij de map zet waar ik gta heb geinstaleerd zegt hij dat ie hem daar niet kan kopieren wie weet waar ik da moet neerzette ???

Kun jij mods etc. in vice city installeren? 19 members have voted

1. 1. Kun jij mods etc. in vice city installeren?

• Nee
      63%
      12
    • Ja
      26%
      5
    • Mods??
      10%
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

ik heb laatst een auto en een moter gewdonwload voor gta 3 maar ik weet niet waar ik heb hem moet neerzetten als ik hem gewoon bij de map zet waar ik gta heb geinstaleerd zegt hij dat ie hem daar niet kan kopieren wie weet waar ik da moet neerzette ???

Lees de instructies die erbij zitten!

Meestal lossen die al de meeste problemen op.

Mods lukt meestal wel, maar auto's van internet zoals Lamborghini en andere sportwagens verneuken meestal heel mijn spel!!

De meeste hebben geen goeie readme, onvoldoene bestanden/tekstregels en sommigen hebben een installeer programma wat niet werkt!!

Ik heb tot nog toe nog maar 2 auto's (perfect) kunnen installeren, de Go-kart (vervangt BF Injection) en de Getunede Kuruma.. <_<

• Author

ja de readme lult hij aleen maar dat zijn 2de voertuig is die hij gemaakt heeft

• Author

en als er echt mensen moters voor gta 3 kunnen maken dan zouden die er eigelijk wel vast in moete zitte zonder dat je er iets voor moet instalere ofzo

en als er echt mensen moters voor gta 3 kunnen maken dan zouden die er eigelijk wel vast in moete zitte zonder dat je er iets voor moet instalere ofzo

Nou ja, ze kunnen er niet alle motors in stoppen natuurlijk..

Want dan zou het spel wel erg groot zijn qua MB!

En ze kunnen er niet alleen maar vette bakken in stoppen, omdat het wel realistisch moet blijven.. ;)

• 8 months later...

Als er nu een mod was dat je heel lang in een dodo kon blijven vliegen was het natuurlijk wel leuk, kon je gewoon heel liberty city afvliegen.

als je mods wil installeren gebreuk gta_mod_installer_v3.0.zip hij vraagt of hij een bank up moet maken altijd jah zeggen en klaar is kees :D

Edited by eggie123

als je mods wil installeren gebreuk gta_mod_installer_v3.0.zip hij vraagt of hij een bank up moet maken altijd jah zeggen en klaar is kees :D

haha bank up :D

ja ik gebruik ook "gta_mod_installer_v3.0.zip" B)

haha bank up :D

ja ik gebruik ook "gta_mod_installer_v3.0.zip" B)

ik bedoel uitraat bAck up

Edited by eggie123

• 1 month later...

als ik een auto hebt gedownload staat daar openen met.... maar dat weet ik niet dus met welke programma moet ik die auto openen.En die readme is engels ik snap er niks van:@:@