mike112 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Ik vindt de ambulance de slechste wagen omdat als je een scherpe bocht maakt dan kantelt ie Bewerkt: 15 april 2007 door mike112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Forklift. Waarom? Onhandig, kantelt onmiddellijk (je kan hem wel makkelijk recht krijgen), en kan max. 10 km/uur halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Helemaal met Hanneswasco eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Ventoso (scooter) Warom .. omdat kruipen nog wel sneller gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 BMX. Als je een wheelie doet gaat de camera zo irritant naar achter, zodat je niets kunt zien en dat je ergens tegenop knalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) De Splitz ATV Dit ding is in het water trager dan een scheepswrak. Koop hem niet mensen het is een verspilling van je geld Bewerkt: 17 april 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Little Willie Wat een kl*te ding! Dat ding is foei lelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 alles wat langzaam gaat ik doe aan stunten >>> Door SummerBase: Dat is geen wagen, in dit topic is het de bedoeling dat je aangeeft welke wagen je het slechtste vindt. Niet dat je ze in het algemeen slecht vindt, dit komt in mijn ogen neer op spam, niet meer doen dus. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2007 De BOXVILLE. want een irritante rotwagen is dat. Ambulance ook wel maar die is nog wel aardig snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2007 de bulldozer is ook een wagen waar ik een hekel aan heb. Zeer lelijk ontwerp en het motorgeluid is het zelfde als van een Deluxo. Sinds waneer heeft Bulldozer dezelfde motor als een streetracer?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Smurf Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2007 'k de Splitz-6 ATV een rot voertuig, hij mag dan best snel zijn op het land maar in het water komt hij totaal niet vooruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwyane Wade Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) Little Willie Wat een kl*te ding! Dat ding is foei lelijk! als ik die LW koop op het dak van mijn safehouse naast de kermis, en ik land hem weer netjes op de X-landingsplaats, ik ga effe naar binnen en wanneer ik terug kom is hij er niet meer. dat vind ik klote, een auto kan je tenminste in je garage zetten en hij blijft daar... ik vind het idee van de Willie wel goed, hij kan schieten, manouvreert makkelijk, kan even hoog als andere luchtvoertuigen en is bovendien klein waardoor je makkelijk ergens kan landen te midden van de actie zonder last te hebben van bomen ofzo. het enige nadeel is dat hij zo pokkeTRAAG is + natuurlijk hetgeen ik hierboven aangaf. de slechtste voertuigen vind ik die trage boten, zoals die 'Rio' die je naast de VIP-terminal van de luchthaven vindt, je doet er 10 minuten over om gewoon naar die voertuigenverzamelplaats te varen en die ligt daar vlakbij, gewoon de andere kant van de grote landingsbaan. zo traagt tuft ie Bewerkt: 20 april 2007 door Dwyane Wade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 Ohja trouwens.De Splitz - Atz6 ofzoiets,vind ik in het water altijd heel sloom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 - Splitz-6 ATV omdat die zo sloom in water is, nog erger kan ik niet verwachten, is wel leuke karretje voor op straten maar in water? geef me maar speedboot -_- - Bovver '64 omdat die zo slecht bestuurt, (op PS2 dan he, die bestuurt zo gemakkelijk naar rechts of links een korte drukje naar de rechts en die gata al in 90° draaien, zo irritant - jetski hetzelfde als Bovver '64 maar dan lastiger bestuurbaar ik heb GTA VCS op PS2 dus niet PSP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mac pluis Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 de quad een keer over de kop en je valt er af dat was in sa wel anders daar kon je met de quad nog lkkr stunten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.