Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_656354 Wat vinden jullie het mooiste gebouw in vcs. plaats screens!!!!!!!!!
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_656355 Sorry heb geen screen.Ik ga voor het Hyman Mermorial Stadium
Geplaatst: 15 april 200718 jaren comment_656390 Het Ducum Inn Hotel in Vice Point. (Het meest hoge gebouw met de verlichte bovenrand op de screenshots.) En ga nu niet denken dat ik expres voor dit topic twee screenshots heb zitten maken, oh nee. Ik had ze toevallig nog op mijn computer staan.
Geplaatst: 16 april 200718 jaren comment_656480 Zelf vind ik de Hoofdterminal van Escobar international wel mooi. Nogal aparte stijl. Sorry geen screen. (PS2)
Geplaatst: 16 april 200718 jaren comment_656660 Ik ga ook wel voor The Clymenus Suite. En Escobar International Airport heeft ook wel iets. Ook vind ik het appartement van Lance iets hebben. Ook geen screens.
Geplaatst: 16 april 200718 jaren comment_656756 Zelf vond ik in GTA Vice city de Sunshine autos het mooiste gebouw. Maar in VCS is het alleen maar een bouwwerf. Daar is hij nog niet klaar Het ouwen gebouw van Sunshine autos is eigelijk ook niet echt wat je mooi noemt. Daarom gaa ik toch voor het The Clymenus Suite. Mooi appartement. Sorry maar ik heb geen sreens. Maar je weet denk ik al hoe het Clymenus Suite er uit ziet Ltrzz..... The GTA man -----------------------------------------------------
Wat vinden jullie het mooiste gebouw in vcs.
plaats screens!!!!!!!!!