Jump to content
Geplaatst:
comment_656566

Weet iemand wat de specs zijn van een goeie PC waar je ook best zware games op kan spelen, zoals Oblivion en Counter Strike? Of een kant en klare mag ook, maar dan wel waar ik hem kan kopen, maar het liefste gewoon de specificaties. Ik heb daar namelijk niet zoveel verstand van... Alvast bedankt :)

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_658664

zo een vraag heb ik ook, ik ga een nieuwe PC halen en zal de zware games hier op gaan werken....

-Processor

Intel® CoreTM 2 Duo Processor E4300 (1.80GHz, 2MB Cache, 800MHz FSB)

-Geheugen

2048MB DDR2 533 MHz

-Harde schijf

320GB SATA (7200rpm)

-Optisch station

DVD ± ReWriter Dual Layer

-Grafische kaart

256MB PCI Express ATI X1300 Pro Grafische kaart

Geplaatst:
comment_658740
zo een vraag heb ik ook, ik ga een nieuwe PC halen en zal de zware games hier op gaan werken....

-Processor

-Geheugen

2048MB DDR2 533 MHz

-Harde schijf

320GB SATA (7200rpm)

-Optisch station

-Grafische kaart

Nee, zware games zullen schokkerig gaan.

Geplaatst:
comment_658759

-Processor

-Geheugen

2048MB DDR2 533 MHz

-Harde schijf

320GB SATA (7200rpm)

-Optisch station

-Grafische kaart

Je hebt hier overkill aan RAM geheugen. :puh:

Het is wel goed opzich, maar als je gpu en cpu niet zoveel kracht hebben heb je niks een 2GB RAM. 0_0

Geplaatst:
comment_658972

-Processor

-Geheugen

2048MB DDR2 533 MHz

-Harde schijf

320GB SATA (7200rpm)

-Optisch station

-Grafische kaart

Je hebt hier overkill aan RAM geheugen. :puh:

Het is wel goed opzich, maar als je gpu en cpu niet zoveel kracht hebben heb je niks een 2GB RAM. 0_0

De PC is ruim sneller dan een P4 met 3.8GHZ of een Pentium D955, dus dat valt wel mee. Ik zou alleen sneller ram geheugen en een fatsoenlijke videokaart nemen en een SATAII hardeschijf een een Intel Core 2 E6320 processor (prijsverschil = miniem voor de extra prestaties).

Geplaatst:
comment_658981

Dat is inderdaad ook een netjes systeem, let er wel op he, de e6600 is in orijsverlaagd, bij azerty is nu 219, wat dus echt goedkoop is, nu nog w8ten tot 8800GTS'en dalen, en je hebt al voor veel minder een hele goede PC, dan als je een week gelee zou kopen.

Geplaatst:
comment_659303
Okee, bij mij moet er dus in ieder geval een goede grafische kaart in en wat meer geheugen. Nog meer?

Niet MEER geheugen maar SNELLER geheugen!!!!!!

En een SNELLERE hardeschijf.

Nu moeten we alleen nog het Chipset/moederbord weten.

Geplaatst:
comment_659402
Sneller geheugen? Geef eens een voorbeeld... Van software heb ik nog wel een beetje verstand, hardware is nieuw voor mij. Hoe kom ik erachter wat voor moederbord ik heb?

Je ziet het moederbord bv. bij de speceficaties.

Sneller geheugen betekend PC 6400 (800mhz) en niet PC4200 (533mhz).

Geplaatst:
comment_659546
Mijn vader had gisteren van zijn school een pc meegenomen (hij wist trouwens niet dat ik info over een pc wou) en daar zit het volgende in:

-Windows XP Home Edition Service Pack 2

-Intel Celeron 2,4 GHz

-256 MB DDR-SDRAM

-60 GB Ultra DMA vaste schijf

-Geïntegreerde Intel Extreme video

-DVD-rom drive

-CD-writer

Hij is weliswaar niet zo goed, maar als je het geheugen wat uitbreidt en er een goede videokaart instopt is hij dan wel goed?

Die Intel Celeron is een groot probleem omdat Intel Celeron voor werk-pc's zijn, en niet om te gamen.

Ik raad daarom Intel Pentium 4 of hoger 0_0

Geplaatst:
comment_659550
Mijn vader had gisteren van zijn school een pc meegenomen (hij wist trouwens niet dat ik info over een pc wou) en daar zit het volgende in:

-Windows XP Home Edition Service Pack 2

-Intel Celeron 2,4 GHz

-256 MB DDR-SDRAM

-60 GB Ultra DMA vaste schijf

-Geïntegreerde Intel Extreme video

-DVD-rom drive

-CD-writer

Hij is weliswaar niet zo goed, maar als je het geheugen wat uitbreidt en er een goede videokaart instopt is hij dan wel goed?

Die Intel Celeron is een groot probleem omdat Intel Celeron voor werk-pc's zijn, en niet om te gamen.

Ik raad daarom Intel Pentium 4 of hoger 0_0

Die Intel Pentium 4's zijn een groot probleem omdat Intel Pentium voor werk-pc's zijn, en niet om te gamen.

Ik raad daarom Intel Core 2 Duo of AMD Athlon X2 of hoger aan 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.