Vlieg-, motor-, bootschool op goud
Featured Replies
Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
missie(s):
- Vliegschool op goud (hier zit ik nu al 2 dagen vast, kon niet vragen omdat er problemen waren met internet. 2 dagen klinkt kort, maar is lang als je er rekening mee houd dat het vakantie was. En op goud voor de zalige helicopters en wapens op verschillende plekken.)
- Motorschool op goud (deze kan ik, en heb ik ook, zelf uit gespeeld. Maar ik zou graag op goud willen hebben voor de NGR-500 die gaat ongelooflijk snel voor stunts)
- Bootschool (Dit kan ik ook zelf, maar heb ik nu niet gedaan omdat ik het niet zo leuk vind. Verder moet dit niet perse op goud, hecht er niet zo'n belang aan. Aan de 2 andere wel)
verise: 2
cheats: Nee, zeker niet! Ik probeer spel uit te spelen zonder cheats
overige: savegame zit bij bijlagen.
Verder heb ik net wapens gekocht voor zo'n 50 - 70 duizend (den ik heb niet nagechekt) dus zou ik niet zo graag hebben dat je busted of wasted (hier heb ik volgens mij een vriendin voor zodat ik mijn wapens niet verlies). Als je het toch bent save dan niet (tenzij ik mij wapens nog heb). Verder gebruik/ verspil geen wapens (je hebt ze niet nodig voor scholen).
Dat is alles, alvast bedankt !!!!