Jump to content
Geplaatst:
comment_657574

Beste forumgangers!!!

Zoals de meesten al weten is YI een subproject dat bij LC hoort,

Dat willen we dus veranderen! YI zal op dezelfde "hoogte" staan

als LC doet dus vanaf nu is hət LC & YI !!!

Ook zal LC & YI nu onafhankelijk zijn, dus er zal

wegens bepaalde problemen nietmeer samengewerkt worden

met de andere tochwel goede mod, voor sommigen is dit nieuws

en voor sommigen zeer slecht, maarjah keuzes maakt men nu eenmaal!

Zo wil ik ook LC & YI een heel nieuw leven inblazen! Zo zal

Las Colinas helemaal een nieuwe start nemen! Dus vergeet

al hetgene dat we hiervoor gezegd hebben! Want LC is back...

and better than ever!!! Zo zullen we hət ook interesanter maken

voor mensen die willen helpen aan de mod, we zullen er meer

"plaats" voor maken. Zo zal ik ook elke sketchup beginner in een

opleiding willen nemen en hem te begeleiden tot hij goed genoeg

is om zelf te werken voor LC & YI !!! Ook zouden we zeer graag

een toffe crew hebben! Dus wil jij ons helpen lees dan wat verder

in deze post wat je moet doen, moet kunnen,...

Ook staat al een deel van YI ingame waardoor je al spoedig een

béta mag verwachten!

Release stappen plan:

Deze releases zijn de public béta's dus geen ledenversies!!!

Public béta 1 = Yake Island + Las Colinas (lods halfvol gebouwd)

Public béta 2 = Yake Island + Las Colinas (lods helemaal gebouwd)

Public béta 3 = Yake Island + Las Colinas (carpaths, wapens, voertuigen,...)

Final release = Yake Island + Las Colinas (geen bugs)

Crew lid worden

Wil jij een crew lid worden? Zeer simpel! Post dan in dit topic dat je wilt

meehelpen, dan zeg je wat je voor werk je wilt doen en show je ook wat

dingen die je al hebt gemaakt in hət thema vanhetgene waarvoor je je aanmeld.

Wat je zeker bij moet hebben is een lachend gezicht! Want bij LC & YI willen

we graag een goede sfeer creéren onder de crew

Wat hebben we nodig:

We hebben zowat vanalles nodig... hier heb je een lijstje

ervan...

-3D modellers (sketchup, gmax, 3DSMax,...)

-Photoshoppers (PSP, PIP, Photoshop, Panit.Net,...

-Béta testers (GTA San Andreas natuurlijk crazy.gif )

-SCM modders (missies enzo...)

Beginner? Maar toch willen helpen?

Werk je met sketchup of wil je dat kunnen? Ik wil je er graag

bij helpen!

Post dan hier in dit topic dat je hiervoor een opleiding wilt krijgen,

ik zal je leren werken hoe je UVW mapped in sketchup,

met de sandbox tools overeenkonmt, hoe je renders neemt,...

Werk je liever met fotobewerkingsprogrammas? Geen

probleem! Ikzelf werk met picture it photo, dit is een zeer

simpel en makelijk te leren programmatjeh, ik zal

je hierbij wijs maken van al de leuke en simpele functies

die dit prormamma bevat!!!

De Crew

FIRE1BULL Leider LC

GTALOVER Leider YI

Markps3fanman Co-leader LC

Modellers

FIRE1BULL

GTALOVER

Puma

White Gold

master gta (opleiding)

gtafreak007 (opleiding)

Dj.P (semi-opleiding)

Béta testers

gtafreak007

master gta

Dj.P

Indycar series

Photoshoppers

FIRE1BULL

Puma

White Gold

SCM modders

______________________________________________________________

Ik hoop dat je aan deze post voldoende info hebt gehad? Zoniet zeg hət dan ff.

Bewerkt: door FIRE1BULL

  • Reacties 225
  • Bezichtigingen 13.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_683853

Lol, dat klopt. Met textures ziet het er altijd een stuk mooier uit:

indus1.jpg

indus12.jpg

indus13.jpg

indus14.jpg

indus15.jpg

indus16.jpg

Vooral 't derde screentje vind ik wel geil :bier:

Have fun! Ik ga nu verder met m'n volgende lot :sigaar:

Ojah, als we 't eenmaal ingame hebben etc. moeten we erop letten dat we de interieuren wèl laten staan! Op de eilanden kunnen we namelijk kappers, restaurants etc. maken, met markers (teleports) waardoor je naar een interieur spawnt en het veranderen-van-je-look concept behouden blijft.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_683877
:engel:

-plaatjes- (hele mooie plaatjes :puh:)

Ik knutsel eerst wat lots aan elkaar, daarna plak ik wat kant-en-klare sketchup-generick objects erin..

Kan je niet aan de fabriek of voor de fabriek een electriciteitshuisje zetten, die de gegevens van een auto geven zodat als je erop schiet hij in brand vliegt en ontploft? :D

Geplaatst:
comment_683897

Dat is erg moeilijk te scripten..

Ik wil even melden dat ik echt een airportterminal aan het maken ben die jullie echt gaat verbazen, veel glas, een megagrote overkapping die ondersteund wordt door 2 pilaren, interieur, poortjes, veel details, een weg erdoorheen en meer extra's. Als ik verder ben (vanavond ergens) zal ik wel wat screens laten zien van wat ik van plan ben. Ik hoop in ieder geval dat ik het goed kan uitwerken :) Verder heb ik een naam bedacht voor m'n eiland (Birmundo Island) en de vliegtuigmaatschappij heet natuurlijk: Birmun Air.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_684057
Dat is erg moeilijk te scripten..

Ik wil even melden dat ik echt een airportterminal aan het maken ben die jullie echt gaat verbazen, veel glas, een megagrote overkapping die ondersteund wordt door 2 pilaren, interieur, poortjes, veel details, een weg erdoorheen en meer extra's.

Waarom doet dat me denken aan "de grootste airport terminal ter wereld"(ofzo, t was ergens mee het grootste :puh:), die van Hong Kong? Is hij daar op gebaseerd? :puh: Heb er laatst een programma over gezien op Discovery, dat ze die gingen bouwen enzo ;)

Vind die 3e screen idd mooi :puh: Geeft de indruk dat er veel details in zitten!

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_685568

Leuk gedaan, ik heb 'm nu ook. Ik ben even een WIP'je van m'n vliegveld-terminaal aan 't maken.. Even over je huisje: je schrijft "little" niet "litlle" :sigaar: Misschien kun je er iets gedetailleerdere textures op doen?

Ik zal zo een screen posten van m'n terminaal :eten:

Hier het welbekende plaatje, ik sta zelf versteld ervan hoe geil het is geworden :sigaar: :

20070520193944_5m4s.jpg

Zoiets dus..

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_686148

Viel nog wel mee eigenlijk.. 10 minuutjes ofzo..

Anyway, hier nog wat screens van m'n airport-terminal:

airport1.jpg

airport2.jpg

airport3.jpg

airport4.jpg

airport5.jpg

airport6.jpg

Polycount = 5271

Have fun! :sigaar:

Ik vroeg me nog af waar de screens van de rest van de crew blijven :engel: ...?

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_687017

Bruggettjeeeh.. :eten:

bridge11.jpg

bridge12.jpg

bridge13.jpg

bridge14.jpg

Dit is (een van) de brug(gen) die mijn eiland met de andere eilanden verbindt. Binnenkort een overzicht van het industrieterrein met het wegennet, wat het eerste is waar je doorheen rijdt als je mijn eiland 'betreedt'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.