Geplaatst: 18 april 200718 jaren comment_657983 De titel zegt het al... Wat vinden jullie? Mij mening: Ik vind het wel leuk... ik kom best vaak in Polen zelf vind ik dat daar een leuke sfeer is. Mij opa heeft de stadion van Poznan gemaakt en het ziet er prachtig uit
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_659794 Zolang de kwaliteit van de TV beelden maar goed is. Normaal bij een wedstrijd in de UEFAcup van NLclub vs. eenlanduithetoostblok zijn de beelden ronduit slecht..
Geplaatst: 21 april 200718 jaren Auteur comment_660144 ja dat wilde ik net zeggen....Dat vind ik echt reuze meevallen!
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_660252 had wel liever een ander land gehad die dat zou gaan doen maarjah het is al gebeurt
Geplaatst: 27 april 200718 jaren comment_663676 het zijn asperges stekers dus ze hebben geen geld nederland zou bester zijn vind ik
Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664244 Over die stadions: Portugal had ook alleen maar kleine stadions maar toen hebben ze in vrij korte tijd talloze stadions gebouwd met een zeer grote capeciteit. Ik denk dus niet dat we ons over Polen en Oekraïne zorgen hoeven te maken, ze zullen vast wel hetzelfde als in Portugal doen. __
Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664279 Over die stadions:Portugal had ook alleen maar kleine stadions maar toen hebben ze in vrij korte tijd talloze stadions gebouwd met een zeer grote capeciteit. Ik denk dus niet dat we ons over Polen en Oekraïne zorgen hoeven te maken, ze zullen vast wel hetzelfde als in Portugal doen. __ Hoe zouden ze dat moeten gaan doen...stond pas nog in de krant dat er 2 miljoen bouwvakkers te kort zijn...ze gaan die stadions niet in snel tempo kunnen optrekken met vrouwen of huismoeders denk ik... Bewerkt: 28 april 200718 jaren door East Coast Crip
Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664823 Over die stadions:Portugal had ook alleen maar kleine stadions maar toen hebben ze in vrij korte tijd talloze stadions gebouwd met een zeer grote capeciteit. Ik denk dus niet dat we ons over Polen en Oekraïne zorgen hoeven te maken, ze zullen vast wel hetzelfde als in Portugal doen. __ Hoe zouden ze dat moeten gaan doen...stond pas nog in de krant dat er 2 miljoen bouwvakkers te kort zijn...ze gaan die stadions niet in snel tempo kunnen optrekken met vrouwen of huismoeders denk ik... Die zitten natuurlijk allemaal illigaal in Nederland.. Nouja, Portugal is altijd nog een stuk armer dan Polen & Oekraïne bij elkaar.. 't komt vast wel goed.
Geplaatst: 29 april 200718 jaren comment_664924 en er is hier iemand die zegt dat ppolse supporters wel meevallen die is egt gek want het is niet eens raar meer in het nieuws als daar iedere zondag een dode valt het is eerder raar als er 1 week geen rellen zijn. het is daar echt heel ME schiet met geweren en houden een soort van geizeling bij de hooligans iedereen moet op de grond liggen met hun handen op hun hoofd tot de ME geen zin meer heeft dan loopt de ME gewoon weg en moet de hooligans blijven liggen.
Geplaatst: 29 april 200718 jaren comment_665280 Ik vind het gewoon kut[/font] doe het dan in Spanje ofso. of Slovenië samen met kroatië
De titel zegt het al...
Wat vinden jullie?
Mij mening:
Ik vind het wel leuk... ik kom best vaak in Polen zelf vind ik dat daar een leuke sfeer is.
Mij opa heeft de stadion van Poznan gemaakt en het ziet er prachtig uit