Geplaatst: 19 april 200718 jaren comment_659036 ik heb laatst vista op mijn pc geinstall en nu doet msn het niet, is hier een update voor nodig of niet zo ja waar kan ik hem downloaden??
Geplaatst: 19 april 200718 jaren comment_659058 Heb je wel de nieuwste versie van MSN? Die kun je hier downloaden. De nieuwste MSN moet het gewoon doen op Vista.
Geplaatst: 19 april 200718 jaren Auteur comment_659059 Heb je wel de nieuwste versie van MSN? Die kun je hier downloaden. De nieuwste MSN moet het gewoon doen op Vista. ja die heb ik
Geplaatst: 19 april 200718 jaren comment_659063 ik heb laatst vista op mijn pc geinstall en nu doet msn het niet, is hier een update voor nodig of niet zo ja waar kan ik hem downloaden?? Krijg je een error? Start de setup niet? Loopt je computer vast? Iets meer uitleg svp.
Geplaatst: 19 april 200718 jaren Auteur comment_659066 ik heb laatst vista op mijn pc geinstall en nu doet msn het niet, is hier een update voor nodig of niet zo ja waar kan ik hem downloaden?? Krijg je een error? Start de setup niet? Loopt je computer vast? Iets meer uitleg svp. ik kan men mail en wachtwoord in typen maar er staan 3 vakjes van zoals email opslaan enz. die kan ik niet aanvinken en als ik me aanmeld is de server volgens msn ofline (dit heeft hij nu al 2 weken)
Geplaatst: 19 april 200718 jaren Auteur comment_659077 Al geprobeerd te herinstalleren? een paar keer
Geplaatst: 19 april 200718 jaren comment_659089 Meld je eens aan op E-Messenger (http://www.ebuddy.com/)! Als het daar wel lukt, ligt het wel aan MSN. Als het niet lukt ben je gefreezed (denk ik). Hoe je dit oplossen kunt weet ik helaas niet.
Geplaatst: 19 april 200718 jaren Auteur comment_659091 Meld je eens aan op E-Messenger (http://www.ebuddy.com/)! Als het daar wel lukt, ligt het wel aan MSN. Als het niet lukt ben je gefreezed (denk ik). Hoe je dit oplossen kunt weet ik helaas niet. dit werkt wel ik heb nu op de laptop geprobeert (heb daar XP op) en daar werkt msn nog wel Bewerkt: 19 april 200718 jaren door djaa
Geplaatst: 19 april 200718 jaren comment_659122 Ik heb even onze goede vriend Google gekeken en daar ben ik meerde oplossingen voor het probleem tegengekomen. Klik Hier een Miss heb je hier wat aan. Maar als je op Google gewoon msn werkt niet op vista intypt krijg je 494.000 hits dus misschien dat daar de oplossing dan wel tussen staat. In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt
ik heb laatst vista op mijn pc geinstall en nu doet msn het niet, is hier een update voor nodig of niet zo ja waar kan ik hem downloaden??