Geplaatst: 20 april 200718 jaren comment_659364 Hallo Iedereen! Ik hoor het vaker dat mensen niet weten welke programma's ze nodig hebben om te modden , Ik geef jullie de tools wel , en dan maar aan de slag kerel! V : Hoe worden de tools geleverd?A : De Tools worden geleverd in een install pack , dat betekent dat je niet moeilijk hoeft te doen ========= Ben Nog Bezig Met Uploaden en de Installers Bestanden worden geupload op RapidShare , Ik kan moeilijk een directlink geven want ik heb geen rechten om onbeperkt te uploaden ViceTXD 1.0B ( = Hiermee edit je .txd bestanden van VC en III ) GTA Mod Installer ( Hiermee zet je Auto's op de makkelijkste manier in VC en III ) ( Nog Niet Geupload ) IMGTool ( Hiermee kun je .IMG bestanden openen van SA , VC en III ) ( Nog Niet Geupload ) Bewerkt: 21 april 200718 jaren door DJ-JoeY
Hallo Iedereen!
Ik hoor het vaker dat mensen niet weten welke programma's ze nodig hebben om te modden
, Ik geef jullie de tools wel
, en dan maar aan de slag kerel!
=========
Ben Nog Bezig Met Uploaden en de Installers
Bestanden worden geupload op RapidShare , Ik kan moeilijk een directlink geven want ik heb geen rechten om onbeperkt te uploaden
ViceTXD 1.0B ( = Hiermee edit je .txd bestanden van VC en III )
GTA Mod Installer ( Hiermee zet je Auto's op de makkelijkste manier in VC en III ) ( Nog Niet Geupload )
IMGTool ( Hiermee kun je .IMG bestanden openen van SA , VC en III ) ( Nog Niet Geupload )
Bewerkt: door DJ-JoeY