Geplaatst: 20 april 200718 jaren comment_659413 Hee, MSN werkt al een tijdje niet meer bij mij, maar ik weet wel dat er iets mis is met proxy-instellingen of Firwall. Ik kan ook niet op de hotmail site ! Ik had eens een programma gedownload en dat werkte ook niet door iets van Firwall !! 2 vragen: Wat is Firewall ? Wat kan ik eraan doen dat MSN terug gaat werken ? Alvast bedankt, Woetsha.
Geplaatst: 25 april 200718 jaren Auteur comment_662605 Naar configuratiescherm. Dan klik je beveiligingscentrum aan. Daar kan je je firewall uitzetten. Staat er bij mij niet tussen :
Geplaatst: 25 april 200718 jaren Auteur comment_662782 Ben je wel hoofdgebruiker? Ja (alhoewel er zijn er twee ik en een andere)
Geplaatst: 25 april 200718 jaren comment_662817 Probeer het eens op een ander gebruikersaccount of het probleem zich daar ook voordoet. Anders zit er een fout in je gebruikersaccount. Ik vind het sowieso vreemd dat je geen beveilingscentrum hebt. Ik heb op microsoft.com gezocht en daar staat helemaal niks van het ontbreken daar van.
Geplaatst: 25 april 200718 jaren Auteur comment_662867 Probeer het eens op een ander gebruikersaccount of het probleem zich daar ook voordoet. Anders zit er een fout in je gebruikersaccount. Ik vind het sowieso vreemd dat je geen beveilingscentrum hebt. Ik heb op microsoft.com gezocht en daar staat helemaal niks van het ontbreken daar van. Dat heb ik ook al geprobeerd ! Bewerkt: 25 april 200718 jaren door Woetsha
Geplaatst: 25 april 200718 jaren comment_663032 Staat er bij je geïnstalleerde software niks over een firewall?
Geplaatst: 25 april 200718 jaren Auteur comment_663042 Staat er bij je geïnstalleerde software niks over een firewall? Neen, Maar ik heb dit gevonden in Configuratiescherm->netwerkvebindingen-> Lan-verbinding3-> Eigenschappen->Gevavanceerd. Foto:
Geplaatst: 26 april 200718 jaren comment_663299 Staat er bij je geïnstalleerde software niks over een firewall? Neen, Maar ik heb dit gevonden in Configuratiescherm->netwerkvebindingen-> Lan-verbinding3-> Eigenschappen->Gevavanceerd. Foto: Echt ik word hier helemaal gek van.. Probeer gewoon eens systeemherstel te doen tot voor dat je msn nog kon gebruiken... Anders weet ik het ook niet meer. Ik google me helemaal gek. Zoek al dagen de pagina van microsoft af hoe het mogelijk is dat je geen beveiligingscentrum hebt... Ik kan helemaal niks er over vinden. Aangezien het gewoon volgens microsoft een vast onderdeel is van Windows XP.
Geplaatst: 26 april 200718 jaren comment_663343 windows firewall zit alleen erbij alsje je windows xp up to date hebt.. want hij zit in de sp2 update anders kanje lang zoeken en kanje wel gewoon op windows messenger?(dus niet msn messenger) anders moetje msn gewoon opnieuw downloaden en instaleren en wat ik 1x gehad heb is dat als je je router reset dat msn het toen in 1x weer deed (door de stekker eruit tehalen) als je een router mocht hebben natuurlijk ..
Geplaatst: 26 april 200718 jaren Auteur comment_663364 en kanje wel gewoon op windows messenger?(dus niet msn messenger)anders moetje msn gewoon opnieuw downloaden en instaleren Ik heb geen windows Messenger, ik ga nu kijken of ik hem kan downloaden ! BTW, Ik heb al alles geprobeerd dus ook downloaden en installeren! Woetsha. Edit: Niet gevonden waar ik windows messenger kan downloaden ! Bewerkt: 26 april 200718 jaren door Woetsha
Geplaatst: 26 april 200718 jaren comment_663436 kijk is in C:\Program Files\Messenger en update je windows xp gewoon is.. altijd wel goed
Geplaatst: 26 april 200718 jaren Auteur comment_663444 kijk is in C:\Program Files\Messengeren update je windows xp gewoon is.. altijd wel goed Ik ben daar op geweest en dat bestaat niet, maar C:\Program Files\MSN Messenger bestaat wel en als ik daar op ben wat moet ik dan doen ??? Wat bedoel je met update je windows XP, en hoe moet ik dat doen ? Woetsha.
Geplaatst: 26 april 200718 jaren comment_663452 msn messenger map hebje niks aan aangezien die niet werkt ... http://windowsupdate.microsoft.com en hier kanje windows updaten.. mocht dit niet werken (doe wel alle updates dan zal je pc ook een stuk veilliger zijn) mischien kanje beter even iemand anders naar je pc laten kijken die je kent in het echt.. aangezien je zelf nog iets teweinig ervaring hebt succes ermee verder
Geplaatst: 26 april 200718 jaren Auteur comment_663457 msn messenger map hebje niks aan aangezien die niet werkt ...http://windowsupdate.microsoft.com en hier kanje windows updaten.. mocht dit niet werken (doe wel alle updates dan zal je pc ook een stuk veilliger zijn) mischien kanje beter even iemand anders naar je pc laten kijken die je kent in het echt.. aangezien je zelf nog iets teweinig ervaring hebt succes ermee verder Ik snap eigenlijk niet waarom je dit geeft ik wil mijn computer niet veiliger maken, Ik wil gewoon Firewall uitzetten zodat ik op MSN kan, Waarom dan die updates ?????
Geplaatst: 26 april 200718 jaren comment_663467 windows updates zijn niet alleen om je pc tebeveilligen maar ook op fouten eruit tehalen enz enz je hebt nu geen firewall in je pc.. iedergeval niet die van windows.. mischien hebje een virus scanner met firewall erin ..? en ik lietje die map van messenger zoeken zodatje die kon gebruiken tijdelijk alleen je kan het beste iemand vragen die je in het echt kent want je skills zijn telaag om het zelf optelossen aangezien we al bijna op pagina 3 zitten en je weet zelf niet watje allemaal op je pc hebt staan volgens mij sorry maar ik kan je iedergeval niet helpen opafstand op deze manier.. hoop dat iemand anders je wel kan helpen succes ermee Bewerkt: 26 april 200718 jaren door Biocount
Hee,
MSN werkt al een tijdje niet meer bij mij, maar ik weet wel dat er iets mis is met proxy-instellingen of Firwall. Ik kan ook niet op de hotmail site ! Ik had eens een programma gedownload en dat werkte ook niet door iets van Firwall !!
2 vragen:
Alvast bedankt,
Woetsha.