Jump to content
Geplaatst:
comment_659861

Hey, als ik spellen wil spelen op m'n pc, valt die opeens zomaar uit. Dit gebeurt bij elk redelijk 3D spel. Alle 3D GTA's, Soldier Front, Trackmania Nations etc. Ik heb dan geen andere programma's aanstaan en hij valt gewoon uit. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Het begon in eerste instantie bij Trackmania Nations. Sindsdien is het niet meer weggegaan, terwijl ik toch al jaren lang GTA SA speelde zonder uitvallen en NFS MW.

Systeem:

Packard Bell

Pentium 4 3.00GHz

Kloksnelheid 2,99GHZ 512 MB.

Alvast bedankt, want ik wordt er gek van...

Edit: Hij valt gewoon uit en start niet opnieuw op... Als ik hem dan opnieuw aan wil doen valt die weer uit, dus moet ik even de stroom eraf halen..

Bewerkt: door White Gold

Featured Replies

Geplaatst:
comment_676678

Ik zal mijn probleem nog eens uitleggen , mischien zit ik helemaal verkeert.

Ik start GTA op en dan crasht me PC en zegt dat er een probleem is met geheugen ofzo en dan start ie op nieuw op , ik denk persoonlijk dat ik helemaal verkeerd zit maar ik kan het ook mis hebben.

Geplaatst:
comment_676680
Ik zal mijn probleem nog eens uitleggen , mischien zit ik helemaal verkeert.

Ik start GTA op en dan crasht me PC en zegt dat er een probleem is met geheugen ofzo en dan start ie op nieuw op , ik denk persoonlijk dat ik helemaal verkeerd zit maar ik kan het ook mis hebben.

Dan is het niet jouw CPU/vcard maar geheugen/ M$ die geld wil.

Geplaatst:
comment_676688
En wat kan ik er aan doen , heb het probleem niet met andere games.

1. Memtest proberen (er kunnen echt fouten zitten in nieuw geheugen, voor de mensen die denken ¨nieuw is nooit stuk¨).

2. Geeft memtest geen fouten aan? -> nieuw besturingssysteem / reinstall van je huidige besturingssysteem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.