Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_659937 Ik heb wat vragen over The Godfather op de PSP. De vragen gaan over de rangen. Ik ben nu Outsider. Deze rangen zijn er. Outsider , Vennoot , Soldaat , Capo , Onderbaas , Don. Waneer word ik Vennoot? Waneer word ik Soldaat? Waneer word ik Capo? Waneer word ik Onderbaas? En waneer word ik Don?
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_660217 Weet ik zoniet maar als je een bepaald aantal missies hebt gedaan moet je naar de compound en ben je hoger ofzo.
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_660226 Ik heb wat vragen over The Godfather op de PSP. De vragen gaan over de rangen. Ik ben nu Outsider. Deze rangen zijn er. Outsider , Vennoot , Soldaat , Capo , Onderbaas , Don.Waneer word ik Vennoot? Waneer word ik Soldaat? Waneer word ik Capo? Waneer word ik Onderbaas? En waneer word ik Don? Het ligt aan de missie's en je respect level...
Geplaatst: 29 april 200718 jaren comment_665384 Blijf gewoon de missies doen,dan bellen ze je en zeggen ze dat je naar de compound moet gaan,ik ben nu Onderbass
Ik heb wat vragen over The Godfather op de PSP. De vragen gaan over de rangen. Ik ben nu Outsider. Deze rangen zijn er. Outsider , Vennoot , Soldaat , Capo , Onderbaas , Don.
Waneer word ik Vennoot?
Waneer word ik Soldaat?
Waneer word ik Capo?
Waneer word ik Onderbaas?
En waneer word ik Don?