Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_660083 Hey, ik had al een zo'n topic voor GTA:SA geopend, dacht ik. En ik dacht, nou dan doe ik 't ook voor GTA VCS en misschien later voor andere GTA's. Ik zet ze hier neer en zeg ook wanneer ik ze update. Hier de lijst: Landstalker > Jeep Cherokee Mesa Grande > Jeep Wrangler Moonbeam > Chevrolet Astro Perennial > Ford LTD Country Squire Regina > Ford LTD Country Squire Blista Compact > Honda CRX Esperanto > Cadillac Eldorado '75 Hermes/Cuban Hermes > Buick '59 Manana > Dodge Aries Sabre > Ford Mustang Mach 1 Virgo > Lincoln Mark IV Admiral > Mercedes 280 BMW 5-serie '80 Washington > Lincoln Town Car Voodoo > Chevy Impala '60 Banshee > Chevrolet Corvette (Ouder model) Cheetah > Ferrari Testarossa Infernus > Lamborghini Countach Phoenix > Pontiac Trans Am '78 Bobcat > Toyota Pick Up '82 Streetfighter > Ducati Monster (oudere verzie) Patriot > Hummer H1 Greenwood > Lincoln Versailles Sentinel > BMW 5serie '80 Comet > Porsche 911 Targa Dit zijn ze, de rest is zijn onbekenden voor mij en ook auto's die je niet kan herkennen. Bewerkt: 22 april 200718 jaren door Juju
Geplaatst: 22 april 200718 jaren comment_660500 Ik weet er zelf ook nog wel wat Phoenix: Pontiac trans Am 1980 (met extra grote luchtinlaat ) Bobcat: Kleinere versie van de Chevy silverado Maverick: Jet Ranger met kortere neus Streetfighter: Ducati Monster (oudere versie) Voodoo: Een combinatie van de Cadilac eldorado 1959 en Chevy Impala uit 1957 Cheetha: Ferrari testarosa. Zelf vind ik de Sabre meer op een Chevy Chevelle uit 1970 lijken. Mooi gevonden Bewerkt: 22 april 200718 jaren door PIERRO P
Geplaatst: 22 april 200718 jaren Auteur comment_660596 GE-update, en ik ben klaar denk ik. De rest weet ik niet wat ;t is.
Geplaatst: 22 april 200718 jaren comment_660602 Ik dacht dat een Banshee een dodge viper chrysler was. Maar dat is volgens mij aleen het model uit gta III,sanandreas,liberty city stories
Geplaatst: 22 april 200718 jaren Auteur comment_660721 Ik dacht dat een Banshee een dodge viper chrysler was.Maar dat is volgens mij aleen het model uit gta III,sanandreas,liberty city stories Ja idd, klik maar op "Banshee" bij de eerste post.
Geplaatst: 22 april 200718 jaren Auteur comment_660877 sorry maar de comet is de 911 targa (turbo) Oh ja ik zie het. Bedankt Ik verander 't effe.
Geplaatst: 23 april 200718 jaren comment_661152 sorry maar de comet is de 911 targa (turbo) Oh ja ik zie het. Bedankt Ik verander 't effe. graag gedaan ik de porsche fan >>> Door SummerBase: Deze post was niet nodig geweest ''dieke frans'', je had net zo goed bovenstaand bericht aan kunnen passen en dan was het ook aangekomen bij Juju. Dit komt in mijn ogen neer op spam, dus vermijdt het in het vervolg.<<<
Hey, ik had al een zo'n topic voor GTA:SA geopend, dacht ik. En ik dacht, nou dan doe ik 't ook voor GTA VCS en misschien later voor andere GTA's.
Ik zet ze hier neer en zeg ook wanneer ik ze update.
Hier de lijst:
Landstalker > Jeep Cherokee
Mesa Grande > Jeep Wrangler
Moonbeam > Chevrolet Astro
Perennial > Ford LTD Country Squire
Regina > Ford LTD Country Squire
Blista Compact > Honda CRX
Esperanto > Cadillac Eldorado '75
Hermes/Cuban Hermes >
Buick '59
Manana > Dodge Aries
Sabre > Ford Mustang Mach 1
Virgo > Lincoln Mark IV
Admiral > Mercedes 280
BMW 5-serie '80
Washington > Lincoln Town Car
Voodoo > Chevy Impala '60
Banshee > Chevrolet Corvette (Ouder model)
Cheetah > Ferrari Testarossa
Infernus > Lamborghini Countach
Phoenix > Pontiac Trans Am '78
Bobcat > Toyota Pick Up '82
Streetfighter > Ducati Monster (oudere verzie)
Patriot > Hummer H1
Greenwood > Lincoln Versailles
Sentinel > BMW 5serie '80
Comet > Porsche 911 Targa
Dit zijn ze, de rest is zijn onbekenden voor mij en ook auto's die je niet kan herkennen.
Bewerkt: door Juju