Jump to content
Geplaatst:
comment_57060

Hey allemaal!!!

ik heb eindelijk mijn mod. al afgemaakt!!

Het is een mod. waarbij je de skimmer ( seaplane) hoger kunt laten vliegen nog hoger zoals je wilt!!

ook kan je springen van de vliegtuig en dan je parachute openen.

( de parachute kan je kopen bij amu-nation er zijn 2 parachuten: 1 kost 20000, en de 2e kost 50000 die van 50000 kan je stunts mee doen.

ik en mijn vriend hebben de mod.

je kan hem via mijn oom's site downloaden.

www.download.com/Grand-Theft-Auto-Vice-City-Skimmer-Mod/3000-7505_4-10276270.html?tag=Ist-0-13

Veel plezier en denk der aan de skimmer vind je bij de filmstudio!!

als je de filmstudio's missies niet af hebt kan je het ook niet downloaden.

spijkertje, 1e mod. hoop dat jullie het leuk vinden :)

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_59203

Als lid kan jij nog geen Slotjes op een topic zetten, en als er iets mis is met een mod wil dat nog niet zeggen dat meteen het topic gesloten moet worden. Dán kan je juist gaan kijken wát er fout aan is, en hóe die fout weggehaald kan worden. Moet je het niet meteen gaan sluiten.

Geplaatst:
comment_59553

Damn die spijkertje is een bedrieger :angry:

hij zei dat er een parachute in was alleen de skimmer kan wel hoog vliegen alleen liegen, das erg!! :angry:

P.s. je kan niet eens naar een heelal toe <_<

Geplaatst:
comment_59724

Het kan toch ook zijn dat er nóg een mod was waarmee je een parachute hebt. En als hij screenshots laat zien datie in het heelal vliegt moet je niet meteen vertellen datie een bedrieger is. Ik vind het al een hele verbetering dat de skimmer ineens véél hoger gaat. Als er nu helemaal niks gebeurde vond ik het ook niet leuk, maar hij heeft iets verbeterd en dát vind ik al heel goed.

Geplaatst:
comment_59797
Het kan toch ook zijn dat er nóg een mod was waarmee je een parachute hebt. En als hij screenshots laat zien datie in het heelal vliegt moet je niet meteen vertellen datie een bedrieger is. Ik vind het al een hele verbetering dat de skimmer ineens véél hoger gaat. Als er nu helemaal niks gebeurde vond ik het ook niet leuk, maar hij heeft iets verbeterd en dát vind ik al heel goed.

nee die gast liegt omdat hij wil dat andere mensen zijn mod proberen te downloaden. <_<

maar het is best een coole mod hoor je kan lekker hoog vliegen en dan springen B) maar die parachute is wel wat *** :angry:

P.s. ben het best wel eens met je alleen die mod is niet uitgespeeld

Geplaatst:
comment_62914

ik zal het wel knettervet vinden, als je op zo+n gebouw staat, en je jumpt er eff af met parachute, hartstikke leuk.

maar weet iemand dan nog een goede mod daarvoor? B)

Geplaatst:
comment_63006

oke spijkertje,

Vertel iedereen maar even hoe het zit met die mod van jouw, wie hem gemaakt heeft en wat erin zit.

Zo niet, dan zal ik het ze vertellen, en krijg jij een waarschuwing aan je broek.

Geplaatst:
comment_63164

Hij lijkt me wel grappig, kan je er geen één maken waarmee je met een helikopter ook zó hoog kan. Dan begint het al wat meer op SA te lijken, als die para er dan ook écht inzit is het helemaal fantastisch

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_69487

lukt niet om te dlen :( kan iemand hem naar mij doorsturen (--email removed--) plz

[Edit: PatrickW: geen email adressen in het forum]

Geplaatst:
comment_69919

Spijkertje,

Je moet stoppen je als een Moderator te gedragen, da's ontzettend irritant.

En geef je nog antwoord op de vraag hoe het zit met die mod van jou.

Geplaatst:
comment_70777

ja want dat is ontzettend irritant (kan ik nog een antwoord krijgen op mijn vraag van dat die skimmer mod dl link niet werkt ?)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.